پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس باشاک شهیر: پاسخ مثبت توران را گرفته ایم

کد خبر : 74482  |  زمان ارسال : سه شنبه 19 دی 1396
همه چیز آماده انتقال

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، گوکسل گاموسداگ رئیس باشگاه باشاک شهیر ترکیه تایید کرد که ضمن جلب رضایت اردا توران، به دنبال توافق با باشگاه بارسلونا هستند.

 

درحالی که از روزهای قبل رسانه های ترکیه ای از مذاکرا این باشگاه استانبولی با آردا توران و نمایندگانش خبر می دهند، درنهایت به نظر می رسد که توران از بارسلونا جدا خواهد شد چون طبق گزارش رئیس این باشگاه ترکیه ای توافق نزدیک است:

ما یک سری مذاکرات را درخصوص اینکه آیا توران برای جدایی آزاد است یا که نه را با بارسلونا داشتیم و یکشنبه نماینده خود را برای شروع مذاکرات به بارسلون فرستادیم. من نیز شخصا با توران گفت و گو داشتم تا نظر او را درخصوص باشگاه خودمان بدانم.

 

نمایندگان اردا به ما گفتند که توران بسیار خوشحال خواهد شد تا پیراهن باشگاه ما را برتن کند و او آماده انتقال است که برای ما بازی کند. سپس من با اسکار گراو مدیر بارسلونا دیدار داشتم.

 

در حال حاضر می توانم این را بگویم که توران مایل است تا برای باشگاه ما بازی کند علی رغم اینکه هزینه زیادی برایمان خواهد داشت ولی دو اسپانسر باشگاه مایل به پرداخت هزینه این انتقال هستند.

 

ولی تاکنون توافقی حاصل نشده و باید به باشگاه بارسلونا احترام بگذاریم و منتظر بمانیم تا ببنیم که اقدامات مورد نیاز از سوی ما برای این انتقال چیست و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه برسیم.

 

طبق گزارش اسپورت، این باشگاه ترکیه ای تمایل دارد تا 4 میلیون یورو به توران برای نیم فصل دوم و 6 میلیون یورو نیز برای فصل آینده دستمزد بپردازد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.