پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اختلاف بین دلوفئو و بارسلونا !

کد خبر : 74514  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 دی 1396
دلوفئو اینتر را می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، جرارد دلوفئو با باشگاه بارسلونا جهت خروج زمستانی دچار مشکل است چون بارسلونا به نیمکت نشینی دلوفئو برای ادامه فصل رضایت دارد اما جرارد شخصا این را نمی پذیرد.

 

دلوفئو که به نظر می رسد اعتماد والورده را کاملا پس از بازی بد مقابل مورسیا از دست داده و از ان بازی به بعد در لیست او قرار نداشته یا نیمکت نشین بوده است، با توجه به علاقه اینتر برای جذب قرضی مایل است راهی این باشگاه گردد اما بارسلونا به خروج در صورت فروش فکر می کند.

 

علی رغم راضی بودن بارسلونا از حضور دلوفئو اما می دانند که او فرصت بازی چندانی نخواهد داشت و خروج او را با شرط پرداخت مبلغ به صورت خروج دائمی می پذیرتند نه قرضی که پیشنهاد اینتر برای جذب قرضی اوست.

 

طبق گزارش، جلسه ای بین باشگاه و ایجنت دلوفئو در روز گذشته ترتیب داده شده که در آن دلوفئو از باشگاه درخواست خروج کرده است چون با بازگشت دمبله از مصدومیت و همچنین رافینیا و خریداری شدن کوتینیو، او شانسی برای خود جهت ادامه حضور در نیوکمپ نمی بیند اما بارسلونا پیشنهاد اینتر را نمی پذیرد درحالی که دلوفئو برای بازگشت به میلان مشتاق است.

 

بارسلونا قصد دارد تا هزینه 12 میلیون یورویی پرداخت شده برای او در تابستان قبل را با فروش 18 تا 20 میلیون یورویی او جبران کند بازیکنی که بند آزا سازی 20 میلیون یورویی دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.