پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو: اولین سفرم با هواپیما به دیدار با رونالدینیو انجامید !

کد خبر : 74516  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 دی 1396
مصاحبه مفصل کوتینیو با تلویزیون باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز فیلیپه کوتینیو ستاره بارسلونا رد مصاحبه ای مفصل با تلویزیون باشگاه بارسلونا درخصوص خود و ویژگی هایش صحبت کر و به مسیر دوران حرفه ای خود پرداخت.

 

از خودت برای ما بگو

من فردی آرام هستم که برای رویاهایم به سختی تلاش می کنم تا به آن ها دست یابم. من خیلی به فوتبال علاقه دارم. خانواده برایم خیلی اهمیت دارد و همه چیز من هستند، همسر و فرزندم که همواره در کنارم هستند و پدر و مادرم که همواره در کنارم بوده اند و وقتی پیراهن بارسلونا را برتن کردم آن ها را خیلی خوشحال دیدم و ما همگی خیلی خوشحالیم.

 

آغاز دوران حرفه ای؟

پدرم سخت کار می کرد تا ما چیزی را از دست ندهیم و مادرم اغلب در خانه مراقب ما بود. من دو برادر دارم که یکی از آن ها جدا از ما زندگی می کند و دیگری مدت هاست که در کنار ما حضور دارد و زندگی می کند. من فوتبال را از واسکودوگاما از 6 سالگی آغاز کردم و پدر و مادرم خیلی به فوتبال علاقه مند بودند و در هر بازی ر کنارم بودند و از من حمایت می کردند.

 

فوتسال در گذر از فوتبال

فوتسال خیلی به فوتبال شما کمک می کند چون در فوتسال فضای کمتری دراختیار دارید و مجبور توپ را خیلی بهتر کنترل کنید و سریع تصمیم بگیرید که این خیلی به فوتبال شما کمک می کند و ترک فوتسال و رفتن به فوتبال برایم خیلی سخت بود.

 

ما 2 الی 3 روز در هفته در شب ها فوتسال بازی می کردیم و شنبه ها بازی داشتیم که روزهای خیلی خوبی بودند، خیلی کوچک بودیم و من بزرگ تر شدم و فوتسال را در کنار فوتبال ترکیب کردم. صبح و شب کار می کردم چون نمی خواستم از فوتسال جدا شوم اما بالاخره زمانش فرا رسید که باید فوتسال را رها می کردم.

 

موفقیت با ترک خانه

پدر و مادرم نمی خواستند منزل را تا آخرین لحظات ترک کنند چون آن را با قناعت در زندگی ساخته بودند و نمی خواستند ترکش کنند اما در منطقه خطرناکی بود و تصمیم به ترک آنجا گرفتند. من هنوز دوستانی در آنجا دارم و سعی می کنم زمانی که در برزیل هستم به آنجا بروم اما کمتر چون منطقه خطرناکی است.

 

فوتبال به من همه چیز داده است و خیلی چیزها را مدیون فوتبال هستم. به خاطر فوتبال در کشوری امن زندکی می کنم و در شهری بزرگ هستم و می توانم به خانواده ام کمک کنم که خیلی باهمیت است.

 

گذر از رویاها با جام بین المللی مدیترانه در بارسلونا

یک رویا بود. وقتی فوتبال را در برزیل آغاز می کنید می خواهید که بهترین باشید، پیراهن باشگاه های بزرگ را برتن کنید و به تیم ملی برسید تا مثل بزرگان فوتبال برزیل باشید . احتمالا اولین پروازم بود. خیلی جوان بودیم و هتل محل اقامت را ترک نمی کردیم و همیشه در کنار هم بودیم اما به استادیوم رفتیم تا با رونالدینیو دیدار کنیم و عکس های زیادی با او گرفتیم و یک روز عالی بود.

 

در برزیل، زمین ها برای تیم های پایه خوب نیستند ولی در اینجا عالی است و حریفان خیلی خوب هستند و تیم های پایه به شیوه تیم اصلی بازی می کنند. خاطرات خیلی خوبی بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.