پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو: مدیون سوارز هستم؛ یک عادت خاص دارم !

کد خبر : 74518  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 دی 1396
مصاحبه کوتینیو با تلویزیون باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – کوتینیو خرید 146 میلیون پوندی بارسلونا در گفت و گو با تلویزیون باشگاه بارسلونا درخصوص دوران حرفه ای خود صحبت کرد (قسمت اول) که در بخش دوم به بررسی حضور او در اروپا خواهیم پرداخت.

 

اینتر میلان؟

من دوران حرفه ایم را از 16 سالگی و بستن قرارداد با اینتر میلان آغاز کردم که اولین قراردادم با باشگاهی اروپایی بود. من خیلی جوان بودم اما متوجه شدم که همه چیز در کشوری دیگر جدی تر خواهد بود به ویزه زندگی در فرهنگی متفاوت تر بنابراین باید گذشته ام را ترک می کردم. به همراه پدر و مادرم و نامزدم که اکنون همسرم است به ایتالیا سفر کردم. میلان خیلی بزرگ به نظر می رسید باشگاه هایی با قهرمانی های فراوان و تجربه خوبی بود.

 

قرارداد با تیم شهر بارسلونا، اسپانیول؟

باورنکردنی بودف بارسلون شهری زیبا است و خیلی شبیه شهر خودم به نظر می رسد چون ساحلی است و سرد نیست و هر روز خورشید می تابد. من 5 ماه در اینجا بودم و خیلی این شهر را دوست داشتم اگرچه که نمی توانستم چیزهای بیشتری در موردش بابت مدت کم حضورم بدانم. حالا بشتر به تاریخ این شهر علاقه مند هستم تا یک بار دیگر قادر باشم در ان قدم بزنم.

 

ازدواج و خداحافظی با اینتر؟

در آن سال من ازدواج کردم و زندگی به دور از پدر و مادر را آغاز نمودم و پس از مدت کوتاهی راهی لیورپول شدم و ماه های خوشی را گذراندم که بدون همسر و والدینم امکان پذیر نبود و شاید حالا در باشگاه های بزرگی نبودم، خانواده ام برایم خیلی مهم است.

 

لیورپول؟

بابت زبانش خیلی متفاوت بود اما مردم لیورپول خیلی مشابه مردم ریودوژانیور هستند، همیشه لبخند می زنند و مردم شادی دارد و وفق یافتن سریعم را مدیون لوکاس لیوا و لوئیس سوارز بودم که همه چیز را برایم آسان کردند.

 

استیون جرارد و لوئیس سوارز؟

من همیشه با او حرف می زنم و چیزهای زیادی از جرارد یاد گرفتم و فهمیدم که او علی رغم داشتن شخصیتی جهانی مثل یک فرد عادی رفتار می کند. او بازیکنی عالی بود و خیلی به من کمک کرد اما درخصوص سوارز حرفی برای گفتن ندارمف ما با هم دوست هستیم و او به جهان نشان داده که چه بازیکن بزرگی است و ما بابت بازی در کنار هم در لیورپول خوشحال بودیم. من نمی توانستم خیلی خوب صحبت کنم که به لطف سوارز امکان پذیر شد.

 

سازگاری در بارسلونا مثل لیورپول؟

من در لیورپول تجربه بسیار خوبی برای رشد و بهتر شدن داشتم و به اینجا آمده ام تا به سختی کار کنم تا انتظارات را برآورده مایم و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود.

 

خاطرات از بارسلونا؟

من بارسلونا را با قهرمانی به یاد می آورم و نمی دانم چرا، با گل بلتی در فینال لیگ قهرمانان در پاریس، بارسلونا عقب بود اما به بازی با 2 گل مقابل ارسنال بازگشت و قهرمان شد.

 

برزیلی های تاریخ بارسلونا؟

رونالدینیو همیشه الگوی من بود و همیشه این را گفته ام. تمام برزیلی هایی که در بارسلونا بوده اند بازیکنان بزرگی بوده اند و توانستند تاریخ باشگاه را بسازند اما رونالدینیو بت من بود.

 

خالکوبی هایت؟

من خیلی خالکوبی دارم که بیشتر از همه خالکوبی دخترم را دوست دارم و همچنین نام همسرم و پدر و مادرم و همچنین این عبارت که هرگز دست از رویا خودتان برندارید.

 

سرگرمی ها یا خرافات؟

چیزی که بیش تر از همه پس از ترک زمین دوست دارم انجامش دهم، شکرگزاری از خداوند است بابت سلامتی و شانس و موفقیتی که به من داده و این یک خرافات نیست.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.