پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوزه آرنایز ; مرد اصلی کوپا دل ری

کد خبر : 74590  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 دی 1396
رنستو والورده از خوزه آرنایز در 3 بازی متوالی کوپا دل ری استفاده کره است و این بازیکن اعتقاد به نفس خوبی در مقابل دروازه دارد .

اختصاصی بارسا نیوز - آرنایز 22 ساله در تابستان گذشته از رئال وایادولید به تیم دوم بارسلونا پیوست . عملکرد قوی او در لیگ آدلانته باعث شد تا او توسط والورده به تیم اصلی دعوت شود . خوزه با 3 گل در 3 بازی کوپا دل ری کیفیت خود را به سرمربی ثابت کرد .

 

ما میدانیم والورده به چه فکر میکند . او در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود اقدام به ستایش آرنایز کرد . در حال حاضر آرنایز یک بار دیگر برای بازی با سلتاویگو دعوت شده است . اگرچه مشخص نیست در بازی امشب به میدان میرود یا نه اما او نشان داده که حداقل برای دقایقی هم که شده در زمین خواهد بود .

 

حضور او باعث میشود تا دست والورده برای گزینه های حمله باز باشد . حالا که آلکاسر مصدوم است این مهاجم مورد علاقه میباشد .

 

عملکرد عالی آرنایز چه در تیم دوم و چه تیم اصلی باعث علاقه مندی تعدادی از بزرگترین باشگاه های انگلیسی شده است که البته بند خروج خنده دار او در این علاقه بی تاثیر نیست . بند خروج آرنایز تنها 20 میلیون یورو است که برای یک بازیکن جوان و مستعد زیاد نیست و باشگاه هایی همچون آرسنال مانند آب نبات قادر به پرداخت آن هستند .

 

بازی دادن بیشتر به آرنایز یکی از کارهایی است که باشگاه برای جلوگیری از خروج این بازیکن در نظر گرفته است تا اعتماد به نفس او را بالا ببرد . زیرا هدف هر بازیکن جوانی در نهایت یک چیز است : بازی در تیم اصلی !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.