پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ: طبل رسوایی کوتینیو به گوش همه رسیده بود !

کد خبر : 74644  |  زمان ارسال : جمعه 22 دی 1396
هر کاری که می شد انجام دادیم

اختصاصی بارسانیوزیورگن کلوپ سرمربی لیورپول که درنهایت موفق به راضی کردن فیلیپه کوتینیو برای ادامه فصل جاری در آنفیلد نشد از اشتیاق بیش از اندازه او برای انتقال به بارسلونا سخن گفت و رسوایی عشق او به بارسلونا را ستود.

 

یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول که در تابستان مانع از انتقال او شدند درنهایت نتوانستند بیش از این رسوایی عشق کوتینیو به بارسلونا را تحمل کنند و دست از اجبار کشیدند.

 

کوتینیو که عشق او به بارسلونا برای همه مشهود بود، از نظر کلوپ دیگر متقاعد کردنش امکان پذیر نبود که کلوپ در این خصوص گفت:

چرا کوتینیو را در ژانویه فروختیم؟، چون چاره دیگری نداشتیم. طبیعتا اگر کسی باید ناامید و عصبانی باشد آن باید خودم به عنوان سرمربی تیم باشم اما من عصبی نیستم چون در این لحظه مطمئن هستم که تمام تلاش لازم را برای متقاعد کردن او برای ماندن انجام داده ایم تا به ما کمک کند اما رفتن به بارسلونا رویای او بود و این یک حقیقت است که خودش نیز گفت که تنها در یک صورت لیورپول را ترک می کنم که ان هم رفتن به بارسلونا است. ما واقعا مجبور به فروش او شدیم و تا آخرین لحظه برای متقاعد کردنش تلاش کردیم و تمامی راه های ممکن را امتحان کردیم.

 

دشوار بود که با اجبار او را نگه داریم و به او بگوییم که فیلیپه تو قرارداد داری و باید در اینجا بمانی تا در نیم فصل دوم از تو استفاده کنیم.

 

جایگزین؟

مجبور به جایگزین کردنش نیستیم و باید همان کاری را انجام دهیم که قبلا انجام داده ایم چون بازی های فوق العاده ای بدون کوتینیو داشتیم. ما به پنجره زمستانی توجه داریم اما کاری خارق العاده نخواهیم کرد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.