پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد 250 میلیون یورویی رئال مادرید به مسی ; محل امضا در هواپیما

کد خبر : 74649  |  زمان ارسال : جمعه 22 دی 1396
به گفته اشپیگل و ال موندو , در سال 2013 رئال مادرید به دنبال خرید مسی بود .

اختصاصی بارسا نیوز - در ماه ژوئن سال 2013 قبل از اینکه رئال مادرید با گرت بیل قرارداد امضا کند , اطرافیان مسی یک پیشنهاد احتمالی از باشگاه سفید دریافت کردند . سپس یک وکیل خانواده این بازیکن , به پدر مسی , خورخه اطلاع داد که رئال مادرید خواستار پرداخت بند خروج 250 میلیون یورویی است .

 

همانطور که توسط این منابع نشان داده شده است هدف رئال این بود که تا سال 2021 با مسی قرارداد امضا کند و دستمزد سالانه 23 میلیون خالص به مسی و 1 میلیون نیز به پدر او پرداخت نماید .

 

رئال مادرید یک برنامه عجیب و غریب برای امضای قرارداد تهیه کرد . آنها میخواستند یک جلسه در هوا , در یک جت خصوصی با حضور مسی برگزار کنند . تعدادی از مدیران باشگاه رئال از جمله فلورینتیو پرز , مدیر ورزشی و چند وکیل نیز قرار بود در جلسه باشند . آنها به پدر مسی وعده دادند که در صورت انتقال برای حل مشکل پرونده مسی به راخوی ( نخست وزیر اسپانیا ) فشار می آوردند .

 

الموندو گفته است که نزدیکان مسی چندان هم از این انتقال ناراضی نبودند و مکالمات آنها نشان میدهد که آنها به رئال مادرید به عنوان یک گزینه فکر میکردند .

 

همانطور که قبلا این منبع اعلام کرده بود باشگاه رئال مادرید 3 بار به مسی پیشنهاد داده بود که آخرین آن سال گذشته بود . در تابستانی که نیمار به پاری سن ژرمن پیوست رئال مادرید با خانواده مسی تماس گرفت . در نهایت اما مسی قرارداد خود را پس از چند ماه تاخیر تمدید کرد .

 

دقت شود الموندو با موندو دپورتیوو فرق میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.