پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نامه خداحافظی توران با هواداران بارسلونا : دوباره بر می گردم !

کد خبر : 74683  |  زمان ارسال : شنبه 23 دی 1396
توران به ترکیه بازگشت

اختصاصی بارسانیوز – درنهایت امروز انتقال آردا توران به صورت قرضی به باشاک شهیر ترکیه رسما صورت گرفت تا این هافبک ترک با قراردادی 2.5 ساله به کشورش بازگردد اما توران در متن خداحافظی خود به بازگشت امیدوار است.

 

توران که حتی یک دقیقه نیز زیرنظر والورده فرصت بازی را در فصل جاری به دست نیاورد با هواداران بارسلونا خداحافظی کرد:

رویا از طریق سحر و جادو محقق نمی شود و به عنوان یک رویاپرداز می دانم که تحقق آن نیاز به شجاعت، موفقیت و تلاش سخت دارد. بازیکن بارسلونا بودن بزرگ ترین رویای من بوده و من همیشه بابت ان افتخار خواهم کرد.

 

اما  حالا زمان خداحافظی است، حداقل برای مدتی و دوست دارم تا از تمام هم تیمی هایم نیز تشکر کنم که به من کمک ;ردند. بازی کردن در کنار شما امتیازی برایم بود.

 

من می خواهم از تمام هوادارانی که که نام من را در نیوکمپ فریاد زدند ‏سپاسگزاری کنم، من از هر لحظه جنگیدن برای شما لذت بردم و خیلی از شما ‏ممنونم و این باشگاه نه تنها رویای من بود بلکه رویای بسیاری از کودکان ترکیه است.

 

با تشکر بابت اینکه به من اجازه دادید تا به کشور خودم بازگردم و یک بار دیگر تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا به شخصیتی تبدیل شوم که دوست دارید. فاصله بین ما مهم نیست. تمامی خاطرات را در قلبم نگه خواهم داشت که باعث قدرت و چراغ راهم می شود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.