پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف زیبای کاپیتان رئال سوسیداد در مورد مسی !

کد خبر : 74743  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 دی 1396
ژابی پریتو اعتراف کرد بازی الکلاسیکو را از روی سکوها تماشا کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - کاپیتان تیم فوتبال رئال سوسیداد در مورد مسی اعتراف های جالبی کرد . این مصاحبه مربوط به قبل از دیدار دیشب سوسیداد مقابل بارسلونا میشود .

 

ژابی پریتو در مصاحبه با ال موندو گفت :

من هرگز مسی را از روی سکوها ندیده بودم ( او در برنابئو تماشاگر الکلاسیکو بود ) . وقتی او با شما مواجه میشود ( به عنوان حریف ) آدم تحت تاثیر قرار میگیرد . هر بار که او توپ را لمس میکند لذت بخش است . اما در سکوها شما وقت بیشتری برای دیدن او دارید . هر کاری که میکند را میشود دید . ممکن است فکر کنید او در حال راه رفتن و تفکر در مورد چیزهای دیگری است اما او رشد کرده و حالا خیلی بهتر شده است . او میداند از کجا میشود به رقیب صدمه زد , او به دنبال فضایی است که هیچکس دیگری نیست .

 

من میتوانم او را در تمام طول روز تماشا کنم اما متاسفانه مسابقات به پایان میرسند و این که شما میبینید 90 دقیقه بازی تمام شده غم انگیز است ( چون بازی مسی هم در آن لحظه تمام میشه ) .

 

پریتو که در این مصاحبه گفته بود حتی از لمس توپ توسط مسی لذت میبرد و از چگونگی جستجوی او برای فضاها , ظرفیت مسی برای کمک و نفود تمجید کرده بود , در ادامه گفت مسی فراتر از آمار است و هیچ بحثی در مورد مقایسه مسی با رونالدو ندارد .

 

او گفت :

برای مقایسه رونالدو ( با مسی ) این سوالات را مطرح میکنند که چه کسی جوایز بیشتری بدست آورد و چه کسی گل های بیشتری زد ... من هیچ بحثی ندارم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.