پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف سوارز در سوژه جدید مصاحبه های پیکه !

کد خبر : 74755  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 دی 1396
سوارز اشک ریخت

اختصاصی بارسانیوز – پس از مصاحبه با نیمار، جرارد پیکه این بار با لوئیس سوارز در مصاحبه هایش برای The Players Tribune حاضر شد و شخصیت مصاحبه شونده او اینبار نیز یک هم تیمی بود.

 

جرارد پیکه در این مصاحبه ها به موضوع جام جهانی می پردازد که لوئیس سوارز در آن به پاسخ در مورد گاز گرفتن کیلینی و اتفاقت پس از آن باتوجه به علاقه بارسلونا پرداخت.

 

لوئیس سوارز در پاسخ به اینکه آیا می ترسیده گاز گرفتن کیلینی منجر به عقب نشینی بارسلونا در جذبش گردد گفت:

بله، بله چون موضوع مهمی بود، نبود؟ ، خب جدا از فکر و خیال هایم بابت بودن در جام جهانی قادر به برآورده کردن رویای انتقالم به بارسلونا نیز بودم و پس از آن اتفاق و مجازاتم فکر می کردم که اوضاع حراب شود چون در زمانی بود که با زوبی زارتا و رئیس باشگاه در گفت و گو قرار داشتم اما وقتی که از بارسلونا به من گفتند که مطمئن باشم که هنوز من را می خواهند واقعا مشکلی ندارم که بگویم گریه کردم، آن ها من را پذیرفتند و من از این بابت از آن ها سپاسگزارم.

 

سوارز همچنین به دنبال قهرمانی در روسیه است که در این خصوص در پاسخ به این سوال پیکه که چه تیمی شانس قهرمانی را دارد با خنده گفت:

اروگوئه مدعی ترین است. فکر می کنم مدعی های زیادی وجود دارد به ویژه تیم های اروپایی. آلمان قهرمان دوره گذشته است و اسپانیا در سطحی فوق العاده حضور دارد و من فرانسه را نیز دوست دارم اگرچه که تیم جوانی دارند اما فرانسه همیشه فرانسه است. مسلما آرژانتین، برزیل و و البته اروگوئه شانس دارند، اینطور نیست؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.