پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: والورده قهرمان تیم پر روحیه بارسلونا است

کد خبر : 74801  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 دی 1396
کارشناسی هفتگی اسکای

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس مطابق هر هفته در جلسه بررسی بازی های لالیگا اینبار در هفته 19 مطالب خود را اینگونه بیان کرد.

 

این هفته که تحت تاثیر شکست دیگری از رئال در خانه مقابل ویارئال در هفته کامبک بارسلونا در آنوئتا قرار گرفت، از نظر بالاگ، ارنستو والورده مرد بزرگ این اتفاق بوده است.

 

بارسلونا با بازگرداندن شکست 2-0 مقابل سوسیه داد توانست به پیروزی 4-2 دست یابد درحالی که رئال در خانه مغلوب ویارئال شد به این معنی که رئالی ها با 16 اختلاف به منطقه سقوط بیشتر از صدر جدول به ان نزدیک هستند.

 

والورده آرامش را به تیم تزریق کرده و تیمی که پیروزی های زیادی کسب کرده و همانطور که وضعیت رئال را می بینید تداوم این روند کاری بسیار سخت است.

 

بارسلونا یک تیم قوی از نظر روحی دارد. ان ها 2-0 در آنوئتا عقب بودند آن هم آنوئتای ترسناک اما توانستند به بازی بازگردند که در دقایق پایانی مقابل اتلتیکو مادرید نیز موفق به انجام چنین کاری شده بودند.

 

مسی، سوارز و پائولینیو در مجموع 38 گل در لالیگا به ثمر رسانده اند یعنی بیشتر از رئال مادرید.

 

همه اقدامات والورده تا به اینجا جواب داده است. او فرم خوبی ازدر بازیکنانش ایجاد کرده در حالی که پیش از این موفق نبوده اند بازیکنانی همچون گومز و همچنین پائولینیو که متوجه شد باید چه کاری از او بخواهد.

 

بازیکنانی وجود داشته اند که از نیمکت وارد تیم شده و تفاوت را رقم زده اند. او ترکیب را چند باری تغییر داده اما بهترین بازیکنان را از نظر ذهنی برای  وارد زمین کرده بیشتر از اینکه بخواهد به تمرینات توجه کند.

 

همه از آرامش والورده در تیم صحبت می کنند که به بازیکنان تزریق شده و فشار از روی بازیکنان را برداشته است و بازیکنان خود را قادر ساخته تا از ذهن خود برای تجزیه و تحلیل شرایط استفاده کنند. والورده هم اکنون قهرمان بارسلونا است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.