پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و اینیستا از آنچه پرز به رونالدو گفت شگفت زده شده اند !

کد خبر : 74807  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 دی 1396
شایعات رونالدو به گوش اعضای بارسلونا رسیده است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا خود را برای بازی روز چهارشنبه مقابل اسپانیول در رقابت 1/4 نهایی کوپا دل ری آماده میکند . اما برخی از اعضای این تیم در رختکن پس از شنیدن شایعات خروج رونالدو از رئال مادرید حیرت زده اند .

 

در این مرحله شایعات به گوش بازیکنان بارسلونا هم رسیده است و احساس آنها این است که چنین انتقالی غیرمنتظره است . بر اساس گزارش ها رونالدو خواستار بازگشت به منچستریونایتد شده است .

 

گزارشی از آ.اس نشان میدهد پس از آنکه رونالدو احساس کرد فلورنتیو پرز رئیس رئال به او خیانت کرده است به دنبال بازگشت به منچستریونایتد میباشد .

 

حالا روزنامه دیلی رکورد نیز چنین مساله ای را تایید کرده است . بر اساس گزارش پرز به رونالدو و ایجنت این بازیکن گفته است آنها آزاد هستند و میتوانند به دنبال تیم جدید باشند .

 

پول , پول و پول بیشتر

رونالدو از دستمزد فعلی خود در رئال مادرید ناراضی است و این باشگاه نیز تمایلی به پرداخت دستمزد بیشتر ندارد . رئیس رئال به او قبلا قول داده بود تا دستمزد بیشتری به او پرداخت کند اما نظر فلورنتینیو پرز تغییر کرده و رونالدو احساس خیانت میکند .

 

بازیکن 32 ساله که اخیرا برنده توپ طلا شده اعتقاد دارد باید بین 3 نفر با بیشترین دستمزد در جهان باشد . او در حال حاضر جزو 5 نفر اول از نظر دستمزد است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.