سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 بازیکن بارسلونا همچنان در لیست خروج !

کد خبر : 74808  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 دی 1396
بارسلونا فعلا به یکی از مهمترین خواسته های خود که خروج توران بود رسیده است .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا همچنان به تلاش برای روشن کردن وضعیت خروجی ها ادامه میدهد . پس از خروج توران حالا باشگاه کاتالان امیدوار است بتواند رافینیا , دلوفئو و الیکس ویدال را منتقل کند .

 

در حال حاضر بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا به تلاش برای خروج دلوفئو , رافینیا و الیکس ادامه میدهد . آینده این 3 بازیکن نامشخص است اما هر کدام از آنها یک یا چندین مشتری دارند .

 

برای دلوفئو تردیدی وجود ندارد که ناپولی یکی از مشتریان است و آنها هرگز به طور کامل از علاقه به این بازیکن دست نکشیدند .

 

یکی دیگر از گزینه ها رافینیا میباشد که باشگاه اینتر مشتری اوست . اگرچه بارسلونا پیشنهاد 20 میلیونی برای این بازیکن را رد کرد اما به نظر میرسد در نهایت آینده رافینیا در این تیم خواهد بود .

 

همانطور که گاتزتا دلو اسپورت اشاره کرده است بارسلونا و مدیر ورزشی اینتر جلسه برگزار کردند . تنها چیزی که مانع خرید شده جزئیات گزینه خرید است .

 

در نهایت الیکس ویدال نیز یکی از بازیکنانی است که نام او در لیست قرار دارد . در مورد ویدال سویا یکی از مشتریان مهم است اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد . با توجه به سابقه حضور الیکس در این تیم به نظر میرسد این انتقال در دسترس تر باشد .

 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا بارسلونا موفق به بستن قرارداد برای خروج این 3 بازیکن در روزهای باقی مانده پنجره زمستانی میشود یا نه .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.