پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ملاقات نمایندگان رافینیا پس از اقدام غیر منتظره؛ اولتیماتوم اینتر !

کد خبر : 74916  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 دی 1396
تعجب از تصمیم ارنستو والورده

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش لحظاتی قبل موندو دیپورتیوو، اینتر میلان بابت حضور رافینیا در دیدار مقابل اسپانیول تا فردا ظهر به بارسلونا جهت پذیرش پیشنهاد ارائه شده فرصت داده است چون در غیر اینصورت وارد مذاکره برای سایر گزینه های خود خواهند شد و بیش از این وقت را از دست نخواهند داد.

 

درحالی که باشگاه اینتر میلان بی صبرانه منتظر پاسخ باشگاه بارسلونا برای آخرین پیشنهاد به ارزش 35 میلیون یورو است اما حضور رافینیا در دیدار مقابل اسپانیول باعث تعجب باشگاه اینتر و به ویژه نمایندگان رافینیا شد تا جایی که نمایندگان این هافبک برزیلی امروز با مدیران بارسلونا درخصوص این اقدام ملاقات کرده اند.

 

طبق گزارش موندو درحالی که پیش از این به رافینیا از سوی باشگاه گفته شد که دیگر جایی در بارسلونا نخواهد داشت و رافینیا نیز به توافق شخصی با اینتر میلان دست یافته بود اما حضور او در لیست بازی با اسپانیول و به میدان رفتنش به صورت تعویضی باعث شد تا نمایندگان این هافبک برزیلی راهی باشگاه بارسلونا شوند تا وضعیت رافینیا و دلیل نپذیرفتن پیشنهاد اینتر را جویا شوند.

 

رافینیا تنها اینتر را می خواهد

 

طبق گزارش، بارسلونا قصد دارد تا بازار را با پیشنهاد های رسیده برای رافینیا بررسی کند به ویژه پیشنهادات از انگلستان درحالی که رافینیا تنها اینتر میلان را می خواهد و قصد گوش دادن به پیشنهادات دیگر را با توجه به تفاوق شخصی با این باشگاه ایتالیایی ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.