پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکولاری: مسی از پائولینیو سود می برد !

کد خبر : 75001  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 بهمن 1396
سرمربی گوانگژوی چین

اختصاصی بارسانیوز – لوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی سابق پائولینیو در گوانگژو در مصاحبه ای با اسپورت درخصوص موفقیت این هافبک برزیلی در بارسلونا صحبت کرد.

 

آیا از نمایش پائولینیو در بارسلونا متعجب شدید؟

بله اما وقتی به بارسلونای والورده نگاه می کنید می بینید که آقای والورده مناسب ترین مکان بازی برای او را پیدا کرده و پائو نیز به خوبی با عملکردش این را نشان داده است. پائولینیو توانست به بارسلونا مزیت دهد و سریعا در تیم وفق یابد و درنهایت بارسلونا ارزش پرداخت هزینه جذب او را دید. پائولینیو بازیکن باکیفیتی است، من با پائو در تیم ملی کار می کردم و وقتی هم به چین رفتم خرید او اولین خواسته من بود.

 

مشکل پائولینیو برای آمدن به بارسلونا با مخالفت باشگاه چینی؟

وضعیت در چین کمی در باشگاه ها پیچیده است چون بازیکن می خرند اما هرگز در مورد چگونگی فروش آن ها فکر نمی کنند اما پائولینیو بند آزاد سازی داشت و این کار نیز صورت گرفت. بارسلونا بارها تلاش کر مبلغ کمتری را بپردازد و باشگاه نیز به پائولینیو گفت که اگر می خواهی بروی باید بند آزاد سازی خودت را بپردازی

 

پائولینیو چگونه فرم خود را در چین حفظ کرد؟

ما در گوانگژو به خوبی کار می کردیم و پائولینیو نیز به خوبی تمرین می کند و بسیار حرفه ای است. هر بازیکن باید به فکر خودش باشد و مهم نیست که شما به چین امده اید که بازی کنید. به عنوان یک بازیکن باید شخصیت بزرگ خود را نشان دهید و این تمام کاری است که پائولینیو در چین انجام داد.

 

آیا این شخصیت او باعث شد تا بتواند با مسی ارتباط برقار کند؟

مطمئنم که مسی کیفیت پائولینیو را می داند چون هر روز تمریناو را می بیند و می بیند که پائولینیو چگونه بازی می کند، اینکه پائولینیو چقدر برای تیم تلاش می کند. حضور پائولینیو به نفع مسی بوده است. جاه طلبیف انگیزه و قدرت پائولینیو به نفع همه بازیکنان بارسلونا است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.