پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 نکته جالب از اولین جلسه تمرینی کوتینیو در بارسلونا !

کد خبر : 75022  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 بهمن 1396
پیوستن کوتینیو به مسی و سوارز

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش میرور، فیلیپه کوتینیو روز گذشته برای اولین بار در جلسه تمرینی گروهی بارسلونا حاضر شد بازیکنی که بزرگ ترین نقل و انتقال زمستانی را رقم زد.

 

تکیه بر لوئیس سوارز

 

وقتی به مکان جدیدی می روید اولین دلگرمی شما داشتن یک آشنا است و کوتینیو آشنای بزرگی چون لوئیس سوارز در بارسلونا دارد که روز گذشته در کنار او به تمرین پرداخت که از لیورپول دوست یکدیگر بوده اند و سوارز نیز برای آمدن کوتینیو با پیدا کردن خانه ای برایش سنگ تمام گذاشت.

 

 

جشن و سرور تمرینی

 

بارسلونا با ستاره های بزرگش طبیعتا باید جوی سنگین داشته باشد اما تیم فعلی خوش آمد گویی بزرگی برای هر بازیکن تازه وارد دارد و کوتینیو استقبال خوبی از تیم بابت تشویق کردنشان دریافت کرد و حالا باید این را از هواداران دریافت کند.

 

 

یاد گرفتن جدال با دشوارترین تمرین

  

بارسلونا به تمرین روندوی خود مشهور است که با فلسفه تیکی تاکا و بازی تک ضرب کار را برای هر حریفی دشوار کرده است حال دشواری بازیکنی که در مرکز روندو قرار می گیرد قابل درک است. کوتینیو نیز در این دام گرفتار شد اما مشتاقانه در تلاش بود تا توپ را تصاحب کند.

 

 

فرار از سرمای لیورپول

 

اگر فیلیپه کوتینیو شک و تردیدی از جایی که در حال حاضر در آن است داشت در این صورت مثل اکثر بازیکنان بارسلونا از شال گردن یا گردن بند و جوراب بلند استفاده می کرد. کوتینیو مردی از جزیره ایسلند نیست اما در بارسلونا احساس سردی نمی کند.

 

 

به نظر می رسد که دیگر مصدوم نیست

 

کوتینیو انتظار نمی رود که تا انتهای ماه جاری میلادی یعنی تا 10 روز دیگر فرصت حضور در ترکیب ابتدایی بارسلونا را داشته باشد اما باتوجه به تمریناتش به نظر نمی رسد که مصدوم باشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.