پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوردی آلبا : مسی باعث نابودی حریفان میشود !

کد خبر : 75043  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 بهمن 1396
ورمالن در حال سپری کردن بهترین لحظات خود بود !

اختصاصی بارسا نیوز - در مقابل اسپانیول باید به بازی برگردیم.

 

طبق گزارش موندو، شب گذشته شاگردان ارنستو والورده در نیمه دوم دیدار مقابل بتیس موفق شدند با یک بازی هوشمندانه با 5 گل حریف را شکست بدهند. در این دیدار مسی و سوارز دبل کردند و راکیتیچ نیز یک گل به ثمر رساند. در ادامه صحبت های آلبا را دنبال خواهیم کرد.

 

دیدار مقابل بتیس :

بازی بسیار سختی بود اما ما تونستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم. بتیس شروع خوبی داشت و مقداری باعث آزار ما شد اما در نیمه دوم با سرعت دادن به بازی همه چیز عوض شد.

 

مصدومیت ورمالن :

مصدومیت ورمالن در بد زمانی رخ داد زیرا او در حال سپری کردن بهترین لحظات خود بود. مصدومیت توماس ورمالن همانند مصدومیت اومتیتی است.

 

لئو مسی :

قطعا مسی تورو هیجان زده میکنه مخصوصا وقتی که همتیمت باشه ! ولی اگر حریفت باشه نابودت میکنه و این کار را برای چند بار متوالی انجام میدهد. ما به علت پیش فصل خوبی که داشتیم از لحاظ بدنی در فرم بسیار خوبی هستیم.

 

ارنستو والورده :

مستر والورده خیلی خوب بازی هارو ارزیابی میکنه و بعضی کار ها رو در بهترین زمان تصحیح میکند. در بین دو نیمه ارنستو والورده چیز هایی را تغییر میدهد که همیشه به کسب پیروزی برای تیم کمک می کنند.

 

دیدار برگشت مقابل اسپانیول :

شکست در بازی رقت منصفانه نبود. ما باید در بازی برگشت در روز پنجشنبه با حمایت هواداران به بازی برگردیم و نتیجه لازم را برای صعود به دور بعدی رقابت ها کسب کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.