پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه عملکرد والورده با گواردیولا و تیتو در لالیگا . آیا این فصل بدون شکست تمام میشود ؟

کد خبر : 75058  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 بهمن 1396
گزارشی از سایت گل

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا هفته گذشته مقابل اسپانیول شکست خورد اما این بازی در کوپا دل ری بود . این تیم هنوز در 20 بازی ابتدایی فصل لالیگا هیچ باختی را تجربه نکرده است .

 

ارنستو والورده همچنین علاوه بر لالیگا در لیگ قهرمانان نیز شکستی نداشته است . این تیم در دور 1/16 لیگ قهرمانان از 6 دیدار به 4 پیروزی و 2 تساوی رسید و آنها در دور بعد با چلسی مواجه میشوند .

 

در فصل 2012/13 بارسلونا پس از 19 بازی نیم فصل اول با مربیگری ویلانووا 55 امتیاز در صدر جدول بود . آنها از 19 بازی موفق به پیروزی در 18 دیدار و 1 تساوی مقابل رئال مادرید با نتیجه 2-2 شدند .

 

با این حال آنها در نیم فصل دوم , در 2 بازی شکست خوردند . که یک بازی در آنوئتا با نتیجه 2-3 و دیگری برابر رئال با نتیجه 2-1 بود .

 

این شکست ها البته در زمانی رخ داد که بارسلونا بدرگیر بیماری سرطان تیتو ویلانووا شده بود و مشکلاتی در این تیم به وجود آمده بود اما در نهایت بارسلونا موفق شد در پایان فصل با 100 امتیاز برنده شود . رئال مادرید نیز تحت هدایت مورینیو قبلا با 100 امتیاز برنده لالیگا شده بود .

 

در فصل 2009/10 بارسلونا تحت هدایت گواردیولا با 99 امتیاز قهرمان لالیگا شد . بارسلونا در این فصل تنها 1 باخت آن هم مقابل اتلتیکو با نتیجه 2-1 ( در ماه فوریه ) داشت . آنها در 31 بازی پیروز و در 6 دیدار نیز به تساوی رسیدند که در آن زمان یک رکورد فوق العاده بود .

 

بارسلونا در فصل 2010/11 در 2 بازی شکست خورد . این تیم با 96 امتیاز قهرمان شد . باخت های بارسلونا برابر هرکولس در ماه سپتامبر و رئال سوسیداد در ماه آوریل بود .

 

بنابراین بارسلونا قبلا نیز چندبار نزدیک به این رکورد بدون باخت در لالیگا بوده است . به معنایی یک فصل شکست ناپذیر !

 

در ثانی بارسلونا یکی از بدترین مسابقات خود را در ورزشگاه آنوئتا پیروز شده است و نگرانی کمتری وجود دارد . زیرا آنها از سال 2007 در این استادیوم برنده نشده بودند که این طلسم توسط والورده شکسته شد .

 

ممکن است بارسلونا دوباره چنین شانسی حداقل در چندسال آینده نداشته باشد . بنابراین یک نیمه راه طی شده است . باید دید آیا والورده میتواند کار گواردیولا و تیتو ویلانووا را به پایان برساند یا نه .

آیا والورده موفق به پایان دادن به فصل بدون باخت میشود ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.