پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبورسیا دورتموندبورسیا دورتموند-اتلتیکومادریداتلتیکومادریدبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

رسمی شد : رافینیا به اینترمیلان پیوست ( بیانیه )

کد خبر : 75061  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 بهمن 1396
رافینیا آلکانتارا در حال حاضر بازیکن اینترمیلان است . قرارداد این بازیکن با گزینه خرید 35 میلیون + 3 میلیون متغییر بسته شد .

اختصاصی بارسا نیوز - رافینیا آلکانتارا امروز صبح در تست های پزشکی باشگاه اینترمیلان شرکت کرد و امروز قرارداد خود را امضا میکند .رافینیا دیروز به میلان سفر کرد و اوایل صبح امروز در تست های پزشکی شرکت نمود . جیانلوکا دیمارزیو که یک روزنامه نگار شناخته شده ایتالیایی است پس از گذراندن تست های پزشکی این عکس ها را به اشتراک گذاشت .

 

 

رافینیا آلکانتارا در حال حاضر بازیکن اینترمیلان است . قرارداد این بازیکن با گزینه خرید 35 میلیون + 3 میلیون متغییر بسته شد .

 

در بیانیه اینتر آمده است :

باشگاه اینتر و بارسلونا برای انتقال قرضی رافینیا تا پایان جولای سال 2018 به توافق رسیدند . اینترمیلان گزینه ای برای خرید 35 میلیون یورو به همراه 3 میلیون متغییر را تایید میکند .

 

گفتنی است رافینیا در 13 سالگی به بارسلونا رفت و در سیستم جوانان این باشگاه به سرعت رشد کرد . پس از آنکه او موفق شد انریکه را تحت تاثیر قرار دهد اولین بازی خود را در تیم زیر 19 سال آلوین در فصل 2010/11 انجام دهد . او اولین بازی خود را برای گواردیولا در 9 نوامبر 2011 انجام داد . پس از آن او تبدیل به عضو کامل تیم B شد .

 

گفتنی است رافینیا در فصل 2013/14 به صورت قرضی بارسلونا را به مقصد سلتاویگو ترک کرد و دوباره به نیوکمپ بازگشت . او حالا به اینترمیلان پیوسته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.