پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار فصل اول گواردیولا و ارنستو والورده در بارسلونا . پایان خوش !

کد خبر : 75069  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 بهمن 1396
تیم ارنستو والورده در لالیگا شگفت انگیز است اما باز هم به تیم گواردیولا نرسید . والورده امیدوار است در جوایز برابر شود .

اختصاصی بارسا نیوز - پس از انجام 20 بازی در لالیگا بارسلونا از اتلتیکومادرید با 11 امتیاز اختلاف پیش است . اما این یک رکورد نیست . اختلاف بزرگتری توسط گواردیولا در فصل 2008/09 رقم خورد .

 

با پیروزی بارسلونا مقابل رئال بتیس ( 5-0 ) این تیم با 54 امتیاز صدرنشین است ( 17 برد و 3 تساوی در 20 بازی ) و اختلاف با اتلتیکومادرید به عنوان تیم دوم 11 امتیاز است . اتلتیکو 43 امتیاز دارد ( 12 برد , 7 تساوی و 1 باخت ) .

 

اما تیم پپ گواردیولا در فصل 2008/09 با تیم دوم جدول فاصله بیشتری نسبت به بارسلونای والورده داشت . در این فصل بارسلونا در پایان 20 بازی با 53 امتیاز اول بود ( 17 برد , 2 تساوی و 1 شکست ) .

 

از لحاظ امتیازی تیم والورده 1 امتیاز از تیم گواردیولا در فصل گفته شده بیشتر دارد اما اختلاف بارسلونا در آن زمان با تیم دوم یعنی رئال مادرید 12 امتیاز بود . رئال مادرید در این فصل با 41 امتیاز در جدول پس از 20 بازی دوم بود ( 13 برد , 2 تساوی و 5 شکست ) .

 

بارسلونا در زمان گواردیولا فصل را با 3گانه به پایان رساند و در پایان سال به 6 قهرمانی رسید . چیزی که تاکنون هیچ باشگاه دیگری به آن دست نیافته است .

 

# تیم لوئیس انریکه نیز یک بار در آستانه کسب 6 گانه بود اما در نهایت به 5 جام رضایت داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.