پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی، نامبر وان در در فاز های تهاجمی لالیگا؛ مصرف زیاد رونالدو !

کد خبر : 75087  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 بهمن 1396
مسی تمامی جداول را در تسخیر خود دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لیونل مسی نه تنها در تعداد گل بلکه در اکثر فاکتورهای تهاجمی در صدر لالیگا قرار دارد بازیکنی که همچنان در بالاترین سطح فوتبال جهان با اختلاف نسبت به هر بازیکن دیگری قرار دارد.

 

مسی در سویا مقابل بتیس عملکرد خیره کننده دیگری با به ثمر رساندن 2 گل و ثبت یک پاس گل داشت تا همچنان از رقبای خود پیشی بگیرد و رشد بهترین بازیکن جهان همچنان ادامه دار است.

 

پس از اتمام نیم فصل نخست به عنوان بهترین گلزن با 17 گل در لالیگا، مسی نیم فصل دوم را نیز با دو گل قدرتمند آغاز کرد اما لئو تنها در تعداد گل زده صدرنشین نبوده است.

 

پس از گذشت 20 هفته از رقابت های لالیگا، مسی عنوان بهترین گلزن را در کنار بهترین گلساز، بیشترین تیر دروازه، بیشترین تعداد شوت و بیشترین تعداد دریبل موفق را دارد.

 

مسی تا هفته 20 موفق به ثمر رساندن 19 گل شده و با 116 دریبل موفق تقریبا دو برابر نفر دوم یعنی جاناتان ویرا از لاس پالماس با 59، دریبل داشته است. مسی در مقابل بتیس از 13 دریبل خود در 12 مورد موفق بود بیشتر از رونالدویی که تا به اینجای فصل تنها 11 دریبل موفق به عنوان بازیکنی مصرف کننده داشته است. مسی همچنین 9 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

 

مسی با 122 شوت نیز در صدر لالیگا است که 51 ضربه اش درون چارچوب بوده و رونالدو با 101 شوت با تنها 6 گل در جایگاه دوم تعداد شوت فصل جاری لالیگا قرار دارد درحالی که مسی 19 گل به ثمر رسانده است.

 

اما مسی بد شانس نیز بوده است

 

مسی به شکل عجیبی در فصل جاری با تیر دروازه مواجه بوده به صورتی که مسی 20 بار ضرباتش به تیر دروازه حریفان برخورد کرده است و این یک رکورد است.

 

همکاری مسی و سوارز

 

لوئیس سوارز در اکثر جداول فصل در رتبه دوم یا سوم قرار دارد و این دو ستاره بارسلونا در کنار هم 34 گل در لالیگا به ثمر رسانده اند درحالی که تیم والنسیا 41، و رئال مادرید و سلتاویگو به ترتیب 39 و 34 گل به ثمر رسانده اند و تنها تیم هایی می باشند که بیش از مجموه مسی و سوارز گل زده اند.

 

نکته جالب اینجاست که مسی و سوارز 5 گل بیشتر از کل تیم اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده اند.

 

  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.