پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماسکرانو: حالا زمان بیدار شدن از رویا است؛ مربی می شوم

کد خبر : 75114  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 بهمن 1396
خاویر ماسکرانو در مراسم خداحافظی

اختصاصی بارسانیوز – ظهر امروز مراسم خداحافظی خاویر ماسکرانو در باشگاه بارسلونا با حضور بارتومئو رئیس باشگاه، بازیکنان و کادر فنی برگزار شد که ماسکرانو در حاشیه این مراسم سخنرانی کرد.

 

ماسکرانو در مراسم خداحافظی خود گفت:

من احساس می کنم که بابت حضور در بارسلونا امتیاز ویژه ای داشته ام و امتیاز بزرگ من کار در کنار شما بوده است که خوش شانس بوده ام. من وارد این رویا شدم و حالا زمان بیدار شدن است. حضورم طولانی تر از چیزی بود که فکر می کردم.

 

رختکن راز موفقیت این سال ها بود. من فکرمی کردم رختکنی با جو سنگین را تجربه خواهم کرد اما برخلاف آن گروهی فوق العاده را با حضور پویول، زاوی و والدس به عنوان بزرگان تیم دیدم  که دیگران نیز بزرگی خودشان را دشاتند و این راز بزرگ بارسلونا و من بابت زندگی در این جمع بابت تمرینات و بازی ها لذت بردم و به این دلیل خیلی زود گذشت چون خیلی خوب بود.

 

وقتی از خارج می نگرید همه چیز متفاوت است. زاوی، پویول و والدس به عنوان عضوی از لاماسیا ارزش آن را در بارسلونا مشخص کردند که حضور در کنار این افراد کار را برای جهت وفق یافتن با تیم آسان تر کرد.

 

من مدت ها بود که جامی برنده نشده بودم اما آن را با تمرین روز به روز با بازی در کنار بهترین های جهان تجربه کردم که کار را برایم آسان تر کردند.

 

من فکر می کنم در آینده بتوانم مربی شوم و برایش تلاش خواهم کرد اما هم اکنون زمانش فرا نرسیده است. من از بارسلونا سپاسگزارم، بارسلونا باشگاه خاصی است که عظمت آن در دنیا با ارزش هایی که نشر می دهد مشخص است.

 

از مدت ها قبل درخصوص خروج فکر می کردم که سخت ترین بخش دورانم در بارسلونا بود اما مجبور بودم تصمیم بگیرم و م باتوجه به سنم تصمیم به جدایی در بهترین زمان ممکن گرفتم قبل از اینکه تعهدم را به پایان برسانم. از بودن در بارسلونا حس غرور و افتخار دارم و حالا باید به رویای خود در جایی دیگر ادامه دهم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.