پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معرفی جانشین برای کاپیتان چهارم توسط ماسکرانو

کد خبر : 75115  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 بهمن 1396
خاویر جانشین خود را اعلام کرد.

اختصاصی بارسانیوز – خاویر ماسکرانو مدافع باتجربه بارسلونا پس از جدایی خود در مراسم خداحافظی از باشگاه بارسلونا در کنفرانس از پیکه به عنوان جانشین خود خبر داد.

 

ماسکرانو گفت:

کاپیتان چهارم توسط رای بچه ها تعین می شود اما پیکه شخصی است که تجربه زیادی دارد ومی تواند این وظیفه را برعهده بگیرد. فراتر از عنوان کاپیتانی او همیشه تاثیر خودش را در تیم داشته و در این سال ها انجامش داده است حتی بدون داشتن بازوبند.

 

من رابطه ام را در آینده نیز حفظ خواهم کرد. من بابت بودن در بارسلونا خوش شانس بوده ام، بابت 7 و نیم سال حضور در اینجا و برای تیم آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم که در انتهای فصل بتوانند جشن بگیرند که البته من از راه دور جشن خواهم گرفت.

 

دلیل خروج؟

واضح است که من همه چیز را بررسی کرده ام از جمله حضور در جام جهانی را و اگر این فرصت را داشته باشم خوب است اگرچه که هیچ چیز معلوم نیست و شما بهترین چیز را برای خودتان می خواهید.

 

وقتی که به اینجا آمده بودم از دشواری کار مطلغع بودم چون بارسلونا بهترین هافبک دفاعی جهان را داشت و بارسلونا نیز تیمی نیست که به بازیکنان زیادی احتیاج داشته باشد و به همین دلیل آکادمی در سال های اخیر فرصت زیادی نداشت.

 

فردا در استادیوم خواهم بود و از مردم خداحافظی خواهم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.