پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکس ویدال در انتظار رم و ادین ژکو

کد خبر : 75315  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 بهمن 1396
خروج ویدال به آینده ژکو بستگی دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - وضعیت خروج ویدال هنوز روشن نشده است.

 
طبق گزارش موندو، تنها دو روز به پایان نقل و انتقالات زمستانی مانده و گزینه های خروج برای ویدال در حال کاهش هستند. تفاوت زیاد اقتصادی بین مبلغ درخواستی بارسلونا و پیشنهاد هایی که از سوی باشگاه ها ارائه میشود باعث شده این وضعیت برای بارسلونا غیر قابل تحمل شود. در حال حاضر باشگاه آس رم تنها مقصد احتمالی الکس ویدال خواهد بود. این باشگاه ایتالیایی وضعیت جذب ویدال و دلوفئو را زیر نظر گرفته است.

 

مونچی مدیر ورزشی این باشگاه منتظر خروج احتمالی ادین ژکو و انتقالش به چلسی است. در حال حاضر در روز های پایانی نقل و انتقالات زمستانی هستیم و احتمال رخ دادن هر گونه انتقالی وجود دارد. نقل و انتقالات در کشور ایتالیا ساعت 11 به پایان میرسد این در حالی است که در اسپانیا زمان نقل و انتقالات ساعت 12:00 به پایان میرسد. در صورتی که ژکو راهی چلسی شود جذب الکس ویدال هدف اصلی رم خواهد بود.

 

به نظر میرسد که الکس ویدال در بارسلونا باقی بماند. شایعات زیادی پیرامون خروج ویدال وجود دارد اما با این حال والورده از این بازیکن استفاده می کند و به وی اعتماد دارد. از مهمترین درخشش های ویدال گلزنی در ال کلاسیکو بوده است. اگر ویدال راهی رم نشود به کارش در بارسا ادامه میدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.