پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاصله گرفتن والورده از شیوه انریکه (جدول)

کد خبر : 75351  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 بهمن 1396
تقریبا تمام بازیکنان ثابت فصل گذشته بیشتر بازی کرده اند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده به عنوان مربی جدید بارسلونا پس از خروج لوئیز انریکه بابت عملکردش تا به این مقطع از فصل نشان داده که از مسیر سرمربی پیشین فاصله گرفته است.

 

علی رغم وارد نشدن به بازی رسانه ای توسط والورده برخلاف انریکه، شیوه مدیریت دقایق بازیکنان توسط والورده نیز نسبت به انریکه متفاوت است و همچنین شیوه بازی تیم که در زمان لوچو سبک بازی مستقیم برای رساندن سریع توپ به مسی، سوارز و نیمار حاکم بود.

 

 

چرخش ها پرتعداد انریکه در ترکیب هایش مضوعی بود که در اولین کنفرانس های والورده از او پرسیده شد که سرمربی جدید تنها به جمله خواهیم دید اشاره داشت و حالا پس از گذشت 8 ماه از معارفه اش با نگاه به تعداد دقایق بازی بازیکنان می بینیم که او کمتر از سیستم چرخشی استفاده کرده که از نگاه انریکه برای خسته نشدن بازیکنان لازم و ضروری بود.

 

تقریبا تمامی بازیکنان اصلی نسبت به فصل گذشته تا به این مقطع از فصل بیشتر از فصل گذشته بجز روبرتو بابت مصدومیت در فصل جاری بازی کرده اند که تاکنون 35 بازی فصل با 21 بازی در لالیگا، 6 بازی در لیگ قهرمانان، 6 بازی در حذفی و 2 دیدار سوپر کاپ برگزار شده که تیم والورده تا به اینجا در لالیگا بدون شکست است.

 

 

انریکه اعتقاد داشت که چرخش های مکرر به حفظ آمادگی تیمش در انتهای فصل کمک خواهد کرد که این اتفاق نیز در فصل گذشته با درخشش بارسلونا در بازی های انتهای فصل رقم خورد اما تغییرات عظیم او، سردرگمی تیم را نیز در برخی بازی ها به همراه داشت که انتقادهای زیادی را برایش بابت شکست های سنگین در لیگ قهرمانان در آخرین فصل به همراه داشت.

 

حالا باید منتظر تیم والورده در ماه های باقی مانده فصل جاری ماند و دید که شاگردان او با تعداد دقایق بازی بسیار بیشتر نسبت به فصل گذشته چه عملکردی خواهند داشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.