پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار و کوتینیو , دو مسیر متفاوت در بارسلونا

کد خبر : 75352  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 بهمن 1396
هافبک لیورپول جای نیماری را گرفت که در تابستان گذشته به پاری سن ژرمن پیوست ..

اختصاصی بارسا نیوز - فیلیپه کوتینیو با حمایت پدرخوانده اش در بارسلونا که هم تیمی او در لیورپول بود یعنی لوئیس سوارز وارد این تیم شد . او همچنین توسط لیونل مسی نیز با استقبال خوبی مواجه شد . در واقعا آنها در آخرین بازی بارسلونا مقابل آلاوس هر 3 با یک خودرو به نیوکمپ رفتند و لبخند میزدند . حتی از یک ماته مینوشیدند . چیزی که هرگز با نیمار به عنوان عضوی از مثلث ترایدنت شاهد نبودیم .

 

 

این عکس توسط باشگاه بارسلونا از طریق شبکه های اجتماعی منشر شده است و به سرعت وایرال شد . این تصویر  " ترایدنت " جدید " بارسلونا " را تایید میکند . مثلثی که در تابستان گذشته با خروج نیمار برای پیوستن به پاری سن ژرمن نابود شده بود حالا توسط کوتینیو اشغال شده است .

 

با این حال رابطه بازیکن سابق لیورپول با مسی و سوارز بسیار فراتر از رابطه آنها با نیمار است .

 

چیزی که روشن است این میباشد که رابطه نیمار با مسی و سوارز تنها به درون زمین مسابقه خلاصه میشد اما کوتینیو علاوه بر زمین تا خارج از آن نیز ادامه دارد . رابطه بین این 2 بازیکن برزیلی در بارسلونا متفاوت است .

 

به محض ورود کوتینیو , 2 ستاره اروگوئه و آرژانتینی بارسلونا در این شهر اقدام به پیدا کردن خانه ای نزدیک به محل سکونت خود کردند . اما نیمار زمانی که به بارسلونا پیوست تصمیم گرفت در منطقه ای دورتر اقامت کند تا با دوستان برزیلی اش نزدیک باشد . اما کوتینیو تصمیم گرفت با همسر و دخترش در منطقه کاستیدفلس زندگی کنند که بسیار نزدیک به خانه ستاره اروگوئه ای است و خانه مسی نیز در همین منطقه قرار دارد . خانه کوتینیو قبلا در اختیار خانواده سسک فابرگاس بود .

 

 

شباهت دیگر کوتینیو به مسی و سوارز

در حالی که نیمار همواره تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر میکرد مربوط به کارهای روزانه و برنامه های شگفت انگیزش بود اما کوتینیو مانند مسی و سوارز چندان در شبکه های اجتماعی فعال نیست و مانند این 2 ستاره بارسلونا بیشتر تصاویرش یا فوتبالی است و یا خانوادگی !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.