پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان عشق زندگی مسی , سوارز و کوتینیو ( تصاویر )

کد خبر : 75385  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 بهمن 1396
لیونل مسی , کوتینیو و لوئیس سوارز با شریکان زندگی خود ازدواج کرده اند . این 3 گذشته ای مشابه دارند .

اختصاصی بارسا نیوز - ترایدنت جدید بارسلونا با ورود کوتینیو تشکیل شد . مثلث مسی , سوارز و کوتینیو در زمستان ایجاد شده است اما در این میان یک داستان جالب وجود دارد . یک داستان عاشقانه و فروتنانه !

 

این 3 بازیکن با دوستان دختر دوران کودکی خود ازدواج کرده اند . لیونل مسی با آنتونلا روکوزو , سوارز با صوفیا بالبی و کوتینیو با آین کوتینیو !

 

این بازیکنان هر 3 از آمریکای جنوبی هستند و به شکلی ساده تشکیل خانواده داده اند . در واقع به شکل طبیغی و زندگی موفقی نیز دارند .

 

 

لیونل مسی پسر خورخه مسی یک کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا چندین شغل نیمه وقت داشت . شماره 10 بارسلونا دوران کودکی لوکسی نداشت .

 

از سوی دیگر بازیکن اروگوئه ای بارسلونا نیز در دوران کودکی مجبور بود کار کند تا به مادرش کمک کرده باشد زیرا پدرش آنها را ترک کرده بود و او 5 برادر داشت . در نهایت کوتینیو که متولد فاولا در ریودوژانیرو است در منطقه ای فقیر نشین رشد کرده است .


لیونل مسی در سن 9 سالگی عاشق آنتونلا شد

مسی زمان بازی در نیوولز اولد بویز با آنتونلا آشنا شد . مسی 9 سال و آنتونلا 8 ساله بود . آنها در سال های گذشته با هم زندگی کردند و در نهایت در 30 ژوئن گذشته نیز ازدواج کردند . آنها 2 فرزند به نام های تیاگو و متیو دارند و در انتظار فرزند سوم هستند .

 

لوئیس سوارز در 15 سالگی عاشق صوفیا شد

داستان عاشقانه این بازیکن بارسلونا در سن 15 سالگی و صوفیا 13 سالگی متولد شد . سوارز پس از ترک خانه توسط پدرش با مشکلات جدی مواجه بود . آنها در سال 2009 با هم ازدواج کردند و 2 فرزند به نام های دلفینا و بنجامین دارند .

 

کوتینیو در 14 سالگی با آین آشنا شد

بازیکن برزیلی بارسلونا از زمانی که 14 سال داشت همسرش آین را ملاقات کرد . آنها اولین بار در یک بعداظهر فوتبالی در یکی از محله های ریو دو ژانیرو یکدیگر را دیدند و عاشق شدند . کوتینیو ابتدا پیشنهادات زیادی از اروپا داشت اما ترجیح میداد در برزیل کار کند تا بتواند در کنار آین باشد . اما در نهایت آنها سفری را آغاز کردند که به بارسلونا ختم شد . آنها در 12 دسامبر سال 2012 از دواج کردند . این زوج یک دختر دو ساله نام ماریا دارند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.