پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی چگونه در زمین فوتبال فکر میکند ؟

کد خبر : 75390  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 اسفند 1396
مسی چگونه فکر میکند ؟

اختصاصی بارسا نیوز - سیمون کوپر نویسنده ESPN در مورد لیونل مسی توضیحات جالبی داده است . " یک شب منجمد کننده من در نیوکمپ با یکی از مقامات رسمی بارسلونا در حال تماشای بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید در سوپرکاپ بودم " .

 

" وقتی بازی آغاز شد  این مقام گفت " مسی را تماشا کن " . کمی گیج کننده بود زیرا این مرد کوتاه قامت سرگردان بود و توپ را نادیده میگرفت . این مقام توضیح داد " در چند دقیقه اول , او فقط در زمین راه میرود . او به هر نقطه از تیم حریف نگاه میکند تا موقعیت ها را متوجه شود و در مورد چگونگی دفاع آنها نیز بداند . تنها پس از انجام اینکار او شروع به بازی میکند " .

 

آمار ها هم این داستان را تایید میکنند . مسی هرگز در 2 دقیقه اول یک مسابقه گلزنی نکرده است . پس از این 2 دقیقه او 442 گل برای بارسلونا و کشورش به ثمر رسانده است . علاوه بر این مسافتی که مسی در دقایق بعدی طی میکند نیز بسیار ناچیز است و نرخ گل او یک ششم مقدار طبیعی است . در عوض مسی این وقت را صرف تجزیه و تحلیل زمین میکند .

 

این یک حقیقت است که ما اغلب نادیده میگیریم . شاید بسیار کمتر به چشم آید اما این یک بازی فکری است . حتی اگر بازیکنان آن غریزی کار کنند اما گلزن هایی مانند مسی همیشه محاسباتی انجام میدهند . آنها اغلب از روی آگاهی کار میکنند . برای فهمیدن فوتبال امروز شما باید این فرایندهای آگاهانه را درک کنید .

 

بهترین بازیکنان دارای یک حافظه بصری استثنایی هستند . این باعث میشود تا به طور مثال مسی بتواند مشاهداتی که از مدافعان رقیب داشته را ذخیره کند . این ترکیبی از شطرنج و نسکار است .

 

اگر بازیکنان بزرگ به صورت غریزی تصمیم گیری میکنند تنها به این دلیل است که آنها خیلی سریع تر از دیگران فکر میکنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.