پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رد پیشنهاد توسط اومتیتی با بسته شدن پرونده تمدید فصل 2017/18 بارسلونا !

کد خبر : 75418  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 بهمن 1396
ساموئل فقط بارسلونا را می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ساموئل اومتیتی مدافع جوان و یکی از بازیکنان برای آینده دراز مدت نیوکمپ با گرفتن وعده تمدید از مقامات باشگاه بارسلونا به پیشنهاد های رسیده برای خود از سایر باشگاه ها پاسخ منفی داده است.

 

با وجود هزینه های سنگین نقل و انتقالاتی پس از خروج نیمار از بارسلونا، باشگاه ها در کنار خرید ستاره ها به دنبال حفظ بازیکنان کلیدی خود با تمدید قراردادها و افزایش بند های آزاد سازی هستند که بارسلونا نیز در این مسیر قرارداد چندین بازیکن را تمدید کرده اما به ساموئل اومتیتی قول تمدید را داده است.

 

بارسلونا پس از تمدید قرارداد های اینیستا، مسی، پیکه و روبرتو بین تابستان تا زمستان قرار بود روی تمدید ساموئل اومتیتی تمرکز کند اما این تمدید برای فصل بعد صورت خواهد گرفت مدافعی که تنها 60 میلیون یورو در شرایطی بند آزاد سازی پایینی دارد که انتقال هایی چون 80 میلیونی فن دایک و 65 میلیونی لاپورته در این زمستان رقم خورد.

 

ظبق گزارش موندو: 

بارسلونا پرونده نقل و انتقالاتی و تمدید خود را برای فصل 2017/18 بسته که موضوع تمدید نشدن قرارداد اومتیتی با بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی برای هواداران جای نگرانی دارد اما جایی برای نگرانی نیست چون ساموئل وعده تمدید را از بارتومئو به عنوان اولویت تمدید گرفته است و نفر بعدی به عنوان بازیکن تمدیدی بارسلونا خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.