پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتلتیکو مادرید در انتظار الیکس ویدال !

کد خبر : 75474  |  زمان ارسال : جمعه 13 بهمن 1396
دست رد بارسلونا به سینه سویا و ناپولی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، الیکس ویدال یکی از بازیکنان پرمشتری زمستانی بود چون دو ماه قبل به نظر می رسید که کار او در بارسلونا زیر نظر والورده به پایان رسیده است اما درنهایت توانست فرصت بازی به دست آورد و اعتماد والورده را جلب نماید.

 

اما الیکس ویدال در زمستان به این دلیل بارسلونا را ترک نکرد چون هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت 12 میلیون یورو مبلغ درخواستی بارسلونا نشد و تیم های سویا و ناپولی حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو آن هم نه در زمستان بلکه در تابستان بودند و نتوانستند با بارسلونا به توافق برسند.

 

طبق گزارش، ایده مقامات بارسلونا فروش الیکس ویدال بود چون دو ماه قبل به او خبر خروجش را با گشتن به دنبال تیم جدید داده بودند و سویا به سرعت پیشنهادی را ارائه کرد که درخواست انتقال قرضی او را با بند خرید 8 میلیون یورویی داشت که رد شد. ناپولی نیز با پیشنهادی 10 میلیون یورویی وارد رقابت شد اما بارسلونا 12 میلیون یورو می خواست.

 

با این حال پرونده خروج ویدال دو روز قبل از بسته شدن پنجره زمستانی بسته شد چون باشگاه با ویدال اطلاع داد که برای ادامه همکاری با او مشکلی ندارند اما برای تابستان مجددا وضعیتش را بررسی خواهند کرد چون فیکس شدن کوتینیو و بازگشت دمبله می تواند شانس الیکس را برای بازی از بین ببرد.

 

الیکس ویدال نیز در حال حاضر آرام و از شرایط راضی است و هم اکنون همه نگاه ها درخصوص او به اتلتیکو مادرید است که به دنبال خرید تابستانی او در کنار والنسیا هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.