پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: شکایت اتلتیکو حفظ تمرکز گریزمان است نه ممانعت از بارسلونا؛ آرتور هافبک تر از کوتینیو است

کد خبر : 75477  |  زمان ارسال : جمعه 13 بهمن 1396
گیلم بالاگ در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی

اختصاصی بارسانیوز – با باز شدن مجدد پرونده انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا پس از خبر ساعات اخیر درخصوص جلسه باشگاه اتلتیکو مادرید با این مهاجم فرانسوی، مطابق انتظار گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس در این خصوص در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی با کاربران اسکای مورد سوال قرار گرفت.

 

بالاگ در پاسخ به انتقال گریزمان به بارسلونا گفت:

گریزمان مطمئنا هدف نقل و انتقالاتی تابستانی بارسلونا است و بارسلونا می خواهد برای او در تابستان 100 میلیون یورو بند آزاد سازی اش را بپردازد. بارسلونا احساس می کند که نظر گریزمان نیز برای آمدن به نیوکمپ مثبت است. اگرچه که اتلتیکو پرونده شکایتی را از باشگاه بارسلونا به مراجع قانونی ارسال کرده اما اساسا انچه که اتلتیکو به گریزمان اعلام کرده این است که اگر باقی بمانی خوشحال خواهیم شد و اگر بخواهی باشگاه را ترک کنی راه های دیگری نیز برای این کار وجود دارد.

اتلتیکو تنها می خواهد که فشار را از روی گریزمان بردارد تا روی بقیه فصل متمرکز بماند که از قضا این اتفاق نیز افتاد و او در یک ماه اخیر عملکردش بهتر شده است و با حضور دیگو کاستا در کنارش هم اکنون بازی های بهتری از او می بینیم. مطمئنا گریزمان هدف بارسلونا است.

 

بروز رسانی انتقال آرتور به بارسلونا؟

او نیز هدف خرید باشگاه بارسلونا است. او بیشتر از کوتینیو یک هافبک است. من همیشه گفته ام که او جانشینی برای اینیستا در دراز مدت است چون در حال حاضر خصوصیات تهاجمی اش بیشتر از خصوصیات هافبک است. برای هافبک بودن باید انضباط بیشتری داشته باشید و باید موقعیت خود را درون زمین درنظر بگیرید و حفظ کنید درحالی که شما در فاز حمله آزادی عمل بیشتری خواهید داشت.

 

بارسلونا به یک هافبک نیازمند است و در تلاش هستند تا رضایت گرمیو را جلب کنند. بارسلونا نسبت به خرید تابستانی اش خوشبین است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.