پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: این بهترین پست برای کوتینیو نیست؛ والورده همه را برای خدمت به مسی می خواهد !

کد خبر : 75479  |  زمان ارسال : جمعه 13 بهمن 1396
کارشناس اسکای

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی خود با کاربران اسکای درخصوص پست کوتینیو در سمت راست مورد سوال قرار گرفت و در این خصوص صحبت کرد.

 

بالاگ بااعلام عملکرد بهتر کوتینیو در جناح چپ گفت:

من فکر می کنم که او خصلت هجومی دارد پس باید در جناح چپ به همراه مسی در راست و سوارز در نوک حمله بازی کند. مشخصا کوتینیو دوست دارد تا از چپ به وسط بزند و به داخل پشت محوطه مانور بدهد اما او مجبور است که در بارسلونا با تفکرات والورده وفق یابد. او در حال حاضر سریع پاس می دهد ولی نمی داند که باید به کجا پاس دهد که این سرعت عمل در تصمیم گیری را از او گرفته که باید با روش تیم وفق یابد.

 

همچنین او باید با مسی وفق یابد تا فضا سازی کند کاری که در لیورپول زیاد انجامش نمی داد. او حالا با سبک بازی متفاوتی مواجه است بنابراین از نظر من به زمان نیاز دارد. او کیفیت زیادی دارد و فکر می کنم که باید تا فصل آینده منتظر درخشش اصلی او بمانیم.

 

تفاوت مسی نسبت به فصل گذشته؟

او تا به اینجا فصل خیلی کارها انجام داده و انچه که ارنستو والورده برایش تلاش می کند این بوده که بازیکنان اطراف مسی را در خدمت به او کار می گیرد. چیزی که در بارسلونا جالب توجه است این می باشد که در تیم هیچ نقش اصلی دیگری جز مسی وجود ندارد که هم خوب است و هم بد. در حال حاضر وابستگی به مسی وجود دارد و مثل گذشته وابسته به ژاوی، اینیستا و نیمار نیست، در حال حاضر مسی است و همه چیز به او وابسته است و این دلیل موفقیت او و لذت بردنش از این فصل می باشد و به همین دلیل است که می گویم کوتینیو باید با مسی سازگار شود.

 

افزایش سنش، تمدید قرارداد، رهبری تیم داخل و خارج از زمین همه این ها به او برای بهتر شدن کمک کرده و همچنین آزادی عمل برای انجام کارهایش درون زمین و به ویژه در پیش بودن جام جهانی چنین فصلی را برای او رقم زده است. من در حال نوشتن کتاب جدید مسی هستم و جزئیات بیشتری را از اتفاقات چند سال اخیر خواهم گفت اما او هم اکنون بسیار خوشحال است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.