پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوشبینی بارسلونا برای بوسکتس، رویز و میراندا

کد خبر : 75511  |  زمان ارسال : شنبه 14 بهمن 1396
تلاش برای بقای آبل رویز و دو ستاره دیگر

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در هفته جاری چندین تلاش برای بقای ستاره های تیم دوم صورت گرفته تا پس از بسته شدن پنجره زمستانی هم اکنون تمرکز مدیران روی حفظ ستاره های تیم دوم باشد.

 

از 5 نفر کلیدی جهت حفظ در بارسلونا سه نفر مهم تر هستند که اوریول بوسکتس 19 ساله، آبل رویز 18 ساله و خوان میراندای 18 ساله هستند که همگی در تیم دوم حضور یابند. پس از این سه بقای خواندرو و متئو موری در دستور کار قرار دارد که بایرن مونیخ به دنبال خریدشان است.

 

بارسلونا در حال حاضر روی تمدید قرارداد اوریول کار می کند که از ابتدای فصل به صورت کمکی به تیم اصلی اضافه شده و حتی موفق به انجام بازی نیز شد که بارسلونا هفته قبل پیشنهاد جدید را به نماینده اش ارائه داد و هر دو طرف برای ادامه همکاری خوشبین هستند چون رسیدن به تیم اصلی اولویت نخست اوریول است.

 

لیورپول به دنبال آبل رویز و میراندا

 

بارسلونا به صورت همزمان جهت تمدید بوسکتس، وضعیت دو ستاره جام جهانی زیر 17 ساله های خود را در تابستان اخیر دنبال می کند که هر دو پیشنهادات بزرگی از اروپا به ویژه لیورپول دارند. لیورپول چندین جلسه مذاکره با نماینده رویز در هندوستان در طی رقابت های جام جهانی زیر 17 ساله ها داشت تا او را به خدمت بگیرند.

 

مدیران بارسلونا برای آبل رویز نه تنها پیشنهاد مالی خوب ارائه داده اند بلکه برنامه رسیدناو را به تیم اصلی نیز تدوین کرده اند که در هفته های اخیر در تیم دوم به خوبی درخشیده است.

 

مدافع چپ مستعد بارسلونا نیز لیورپول را به دنبال خود می بیند درحالی که خوان میراندا به عنوان جانشینی برای جوردی آلبا آماده می شود که در روزهای اخیر جلسه ای بین باشگاه با نمایندگانش برگزار شده و همچنان مذاکرات در حال انجام است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.