پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل بالاگ از بازی کوتینیو مقابل اسپانیول

کد خبر : 75631  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 بهمن 1396
بالاگ عملکرد اسپانیول را مقابل بارسلونا در بازی های اخیر بسیار موفق دانست .

اختصاصی بارسا نیوز - گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیای اسکای اسپورت به تحلیل بازی بارسلونا مقابل اسپانیول و همچنین کوتینیو پرداخت .

 

او گفت :

پس از نیمکت نشینی در لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس و اسپورتینگ , مسی یک بار دیگر در این جایگاه برابر اسپانیول قرار گرفت . نتیجه نهایی 1-1 بود و چیزی که شما در 3/4 این بازی دیدید این بود که بارسلونا فاقد خلاقیت کافی بود .

 

کوتینیو سعی کرد این خلا را با بازی در سمت چپ و حرکت به داخل محوطه و بین خطوط پُر کند اما او به اندازه کافی در ساخت موقعیت موفق نبود . واکنش های او باید سریع تر شود و همچنین بر روی توپ شجاع تر باشد . کاملا واضح است که بارسلونا بدون مسی با کمبود خلق موقعیت مواجه است اما چه تیمی بدون بهترین بازیکن جهان نمیشود ؟

 

مسی در نهایت با جوردی آلبا و سرجی روبرتو وارد بازی شد اما او به طور منظم با راکیتیچ و مدافعان کناری کار میکند ( در این بازی این شرایط نبود چون مدافعان کناری هم از ابتدا نبودن ) , همچنین این بازی سطح متفاوتی نسبت به آنچه معمول است , داشت .

 

اسپانیول با کسب یک پیروزی , یک تساوی و یک شکست مقابل بارسلونا در چند هفته گذشته در لیگ و کوپا دل ری عملکرد بسیار خوب و موفقی داشته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.