پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ناهوئل ستاره ای از زادگاه مسی

کد خبر : 75642  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 بهمن 1396
قهرمان بازی با کوردوبا

اختصاصی بارسانیوز ناهوئل ستاره تازه وارد تیم دوم بارسلونا از رئال بتیس قهرمان تیم دوم در کوردوبا بود جایی که با گل ثانیه های پایانی خود در اولین بازی برای بارسلونا توانست تا پیروزی ارزشمند 2-1 را رقم بزند.

 

ناهوئل که به ورت قرضی به بارسلونا پیوسته است، ویارئال روی او او اولویت خرید دارد چون او با اجازه زیردریایی های زرد به تیم دوم بارسلونا منتقل شد و قطعا این تیم به راحتی بازیکن خود را به بارسلونا نخواهد فروخت.

 

ماتیاس ناهوئل لیوا متولد روزاریو شهر لیونل مسی است که بابت خصوصیاتش با خوان آگوئرو و کارلوس توز مقایسه می شود که این بازیکن 21 ساله اسپانیایی-آرژانتینی خیلی زود در بارسلونا درخشید.

 

جرارد لوپز نیز پس از پیروزی مقابل کوردوبا گفت که این اولین بازی ناهوئل بود و انتظارات زیادی از او دارند جرارد لوپزی که بیشترین تلاش را برای متقاعد کردن این بازیکن جهت پیوستن به تیم دوم بارسلونا کرد چون مذاکره با ویارئال به هیچ وجه آسان نبود.

 

او در 12 سالگی توسط ویارئال جذب شد زمانی که در روزاریو توپ می زد حتی با دانستن این موضوع که او به دلایل مقررات قانونی تا دو سال دیگر قادر به بازی برای ان ها نیست. او در سنسن نوجوانی به عنوان فوتبالیستی قدرتمند در جناح چپ با علاقه برای عوض کردن توپ بین پاهایش و تمرکز روی دریبل کردن حریفان بود.

 

چالش های آینده

 

مارسلینو به او فرصت داد و همیشه به او اعتماد داشت اما او احساس نیاز به رشد کرد و فصل گذشته راهی رئال بتیس شد. لوئیس سوارز که با از دست رفتن توپ توسط او در بنیتو ویلامارین گل زد و حتی باعث عذرخواهی عمومی او شد اما بارسلونا درنهایت پس از سال ها علاقه نسبت به او جذبش نمود.

 

بارسلونا بند خرید برایش قرار داده اما ویارئال به سختی موافقت خواهد کرد و می تواند با هزینه گرانی راهی بارسلونا شود. نزدیکان ناهوئل از خوشحالی و رضایت او بابت حضور در بارسلونا خبر می دهند و ناهوئل از استقبال رختکن نسبت به خود خوشحال است و چالش آینده او چیزی جز بازی در نیوکمپ نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.