سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری , وقتش است !

کد خبر : 75651  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 بهمن 1396

اختصاصی بارسا نیوز - زمان برای یری مینا فرا رسیده است . مدافع مرکزی کلمبیایی که در بازار زمستانی خریداری شد حالا این فرصت را دارد تا این هفته مقابل والنسیا در کوپا دل ری به میدان برود .

 

به نظر میرسد وقت بازی یری مینا است . مصدومیت ورمائلن و حالا صدمه پیکه باعث میشود او تنها گزینه برای بازی در مستایا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی باشد .

 

والورده کار سختی در پیش دارد زیرا مینا به دلیل شرایط بازی های اخیر نتوانست به یری مینا بازی دهد و او حالا باید در یک دیدار بسیار حساس بازی کند بنابراین والورده مجبور است برای ترکیب او با بارسلونا تلاش زیادی کند .

 

دوره مصدومیت ورمائلن هنوز به پایان نرسیده است و از طرفی جرارد پیکه نیز بر اساس اعلام پدربزرگش حداقل 8 الی 10 روز از میادین دور خواهد بود .

 

به این ترتیب یری مینا تنها گزینه برای زوج شدن با اومتیتی در بازی با والنسیا است . یک آزمایش دشوار برابر تیمی که در زمین خود برای صعود به فینال کوپا دل ری میجنگد .

 

در صورتی که یری مینا به هر دلیلی برابر والنسیا بازی نکند او یک فرصت دیگر نیز برای بازی خواهد داشت و آن استارت کار در لالیگاست .به این معنا که اومتیتی از شرکت در بازی بعدی بارسلونا برابر ختافه به دلیل انباشت کارت زرد محروم است و مینا میتواند از این فرصت استفاده کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.