پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کورزوا به بارسلونا پیشنهاد شد !

کد خبر : 75687  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 بهمن 1396
بارسلونا همچنان به دنبال تقویت جناح چپ برای فصل آینده است . بازار این پست چندان گسترده نیست و در ساعات گذشته یک پیشنهاد ویژه وارد شده است : از طرف کورزوا مدافع پاری سن ژرمن

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا همچنان در فکر تقویت جناح چپ خط دفاعی خود است. تعداد مدافع های چپ در کلاس جهانی همیشه کم بوده اما حالا به نظر میرسد که بارسلونا وضعیت جذب کورزوا مدافع چپ 25 ساله فرانسوی باشگاه پاریسن ژرمن را زیر نظر گرفته است.

 

کورزوا در تیم اونای امری خوشحال نیست و به نظر میرسد که در پایان فصل به دنبال ترک این باشگاه است. موسی سیسوکو مشاور جدید بازیکن به دنبال پیدا کردن یک مقصد جدید در پایان فصل برای این مدافع است. این اولین بار نیست که کورزوا به بارسلونا لینک میشود ! زمانی که این مدافع در باشگاه موناکو فعالیت داشت همواره به دنبال انتقال به بارسلونا بود. این مدافع در این فصل نمایش چشمگیری داشته و ممکن است جانشین لوکاس دینیه در بارسلونا شود.

 

این عملیات به علت هزینه پایین اقتصادی در بازار فعلی میتواند انجام شود. باشگاه بارسلونا میتواند تنها با مبلغ 25 میلیون یورو این مدافع را به نیوکمپ منتقل سازد. کادر فنی و مدیریت از عملکرد دینیه راضی نیست و ممکن است که وی در تابستان باشگاه بارسلونا را ترک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.