پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت سوارز از پیکه با ابراز شگفتی از والورده؛ من و مسی مدیون شرایط اطرافمان هستیم

کد خبر : 75729  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 بهمن 1396
مصاحبه لوئیس سوارز در آستانه دیدار با والنسیا

اختصاصی بارسانیوزلوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در مصاحبه ای به وضوح از جرارد پیکه بابت شادی پس از گل حمایت کرد.

 

لوئیس که در گفت و گو با Vanguardia درخصوص هم تیمی هایش صحبت نمود ابتدا درخصوص شادی پس از گل پیکه مقابل هواداران اسپانیول گفت:

جرارد بسیار باتجربه است چون بازی های زیادی را با حوادث فراوان پشت سر گذاشته و هر بازیکنی روش خود را در واکنش به حرف هایی دارد که به او گفته می شود. حرکت پیکه حداقل پاسخی بود که می توانست پس از فحاشی ها به همسر و فرزندانش بدهد. این اقدام هواداران اسپانیول خطرناک تر از حرکت پیکه است.

 

تنش رسانه های والنسیایی؟

خب طبیعی است. وقتی حریف در زمین به من توهین می کند من آن را به مطبوعات ارجاع نخواهم داد تا بازیکن حریف را تحت فشار قرار دهم بلکه درون زمین مدیریتش می کنم. تنش لفظی نیز بخشی از بازی است.

 

ارتباط با مسی؟

این احساس از رابطه روزمره ما به وجود می آید که هر روز صبح قبل از ورود به تمرین باهم نوشیدنی می نوشیم، با هم حرف می زنیم و با هم به تمرین می رویم و همچنین هم سن و سال هستیم. همچنین همسران ما و بچه های ما نیز هم سن هستند و رابطه خوبی دارند و همه این ها این شرایط را ایجاد کرده است. او برای من لیونل مسی نیست، لئو نیست. او شریک و دوست من است و من همیشه نسبت به او چنین حسی دارم.

 

والورده؟

من از آرامش او به هنگام توضیح دادن مسایل شگفت زده شدم، با اطمینانی که از حرف هایش دارد و اینکه چگونه گره تیم را باز می کند. برای او بازیکنان فرقی با هم ندارند و مثلا هیچ مشکلی با دنیس بابت کمتر بازی دادن به او ندارد و همه برای او ارزش یکسانی دارند.

 

کوتینیو

او جوان است و از زمان حضورم در لیورپول با او رابطه خوبی دارم. خب انتقال به بارسلونا با اضطراب همراه است و من در تلاشم تا به او کمک کنم. او با رویکرد خیلی خوبی وارد تیم شده است.

 

 مستایا؟

یکی از دشوارترین رقیبان و بازی های خود را درپیش داریم و از رویکرد بازی آن ها در دیدار رفت سورپرایز شدیم ولی در مستایا دفاع نخواهند کرد و فشار خواهند آوردو باید هوشیار باشیم و از فرصت هایمان استفاده کنیم چون با به ثمر رساندن یک گل کار آن ها دشوار خواهد شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.