پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه میشود اگر بازی امشب به پنالتی کشیده شود ؟

کد خبر : 75733  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 بهمن 1396
شرایط چندان به نفع بارسلونا در این زمینه نیست .

اختصاصی بارسا نیوز - اگر امشب والنسیا بتواند 1 گل برابر بارسلونا به ثمر برساند و این نتیجه تا پایان مسابقه ثابت بماند در نهایت بازی به پنالتی کشیده خواهد شد اما در این صورت آیا بارسلونا شرایط مناسبی برای صعود دارد ؟

 

بارسلونا پس از ضربات پنالتی برابر مایورکا در سال 1998 تاکنون این شرایط را در کوپا دل ری نداشته است اما ممکن است برابر والنسیا بار دیگر شاهد این وضعیت باشیم .

 

والنسیا در مرحله قبل کوپا دل ری با پیروزی در ضربات پنالتی موفق به حذف آلاوس و صعود به نیمه نهایی شد . ممکن است چنین شرایطی در بازی با بارسلونا نیز ایجاد شود . امشب یاسپر سیلسن درون دروازه بارسلونا مسئول خواهد بود . نمیتوان گفت سیلسن متخصص در زمینه پنالتی است . سیلسن در دوران حرفه ای خود از 31 ضربه پنالتی , 28 گل دریافت کرده است . از آن 3 ضربه که گل نشدند 1 ضربه در برگشت توسط بازیکن دیگری گل شد .

 

سیلسن را همه به دلیل بازی برای هلند در نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل مقابل آرژانتین به یاد دارند . بازی که در نهایت به پنالتی کشیده شد و آرژانتین موفق شد ( 4-2 در ضربات پنالتی ) پیروز شود و به فینال برسد .

 

با توجه به اینکه مسی اغلب ضربات پنالتی را میزند آمار موفقیت او 100 درصد نیست . مسی تنها 3 پنالتی از 6 تا در این فصل را گل کرده است . در مجموع از 107 پنالتی تنها 83 تا را !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.