پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی مسی از گومز ناامید شد !

کد خبر : 75780  |  زمان ارسال : جمعه 20 بهمن 1396
والورده آنچه را که می خواست به دست نیاورد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باتوجه به فرصت های زیادی که ارنستو والورده به گومز به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم خود داده است اما این هافبک پرتغالی همچنان درتلاش است تا درستی تصمیم والورده را تایید کند تا سندی متقاعد کننده برای حمایت سرمربی از خود به منتقدانش ارائه دهد منتقدان بی شماری که سطح او را در سطح بارسلونا نمی بینند.

 

آندره گومز در مستایا نشان داد که هنوز بازیکنی فاقد اعتماد به نفس است و درون زمین شک و تردید بزرگی را بابت مناسب و هماهنگ نبودن سبک بازی اش با سبک بازی بارسلونا به وجود آورده چون به جای ریسک کردن و روبرو شدن با حریف و نگاه رو به جلو ساده ترین کار مثل پاس رو به عقب را انتخاب می کند که این اقدام ها او را محدود کرده و حتی منجر به اشتباهاتش نیز شده است.

 

این درست است که والورده از مزیت دفاعی او در نیمه نخست استفاده کرد همان چیزی که والورده در کنفرانس پس از بازی به آن اشاره داشت اما 3 خطایی نخست بارسلونا روی بازیکنان والنسیا توسط آندره گومز رخ داد و به شدت گایا را در جناح چپ حملات والنسیا زیرنظر داشت و شیوه کار او در شب گذشته ثابت کرد که آندره گومز یک نگرانی درونی و استرس بابت انتقاد ها دارد که منجر به از دست رفتن اعتماد به نفس او شده است.

 

 

 

او در نیمه نخست یک هافبک راست فاجعه بار در فاز تهاجمی بود جایی که ارسال بسیار بدی روی دروازه والنسیا داشت که منجر به واکنش والورده شد و از سوی دیگر در دقیقه 25 اشتباه مرگباری را روی پاس اشتباه خود پشت محوطه جریمه خود به حریف مرتکب شد.

 

 

 

وقتی که مسی از گومز ناامید شد

 

جای تاسف داشت جایی که در دقایق پایانی نیمه اول شاهد دو عدم اطمینان نسبت به گومز بودیم جایی که مسی با وجود گومز در فضای خالی موجود تصمیم گرفت تا به جای پاس دادن به او که توانی در فاز تهاجمی نداشت ترجیح دهد تا از منطقه ای عبور کند و مانور دهد که توسط بازیکنان والنسیا پر شده بود اتفاقی که برای گومز در انتهای نیمه نخستدو مرتبه رخ داد.

 

گومز در فصل جاری 8 بازی را در ترکیب ابتدایی والورده حضور داشته که شامل 4 دیدار در لالیگا، 1 دیدار در لیگ قهرمانان و 3 بازی در کوپا دل ری می شود پس آندره نمی تواند از کمبود فرصت بازی شکایت داشته باشد.

 

از سوی دیگر ضعف تهاجمی گومز زمانی بارز شد که فیلیپه کوتینیو با ورود به زمین دروازه والنسیا را باز کرد و توان تهاجمی بارسلونا را افزایش داد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.