پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاریخ سازی و پادشاهی بارسلونا در جام حذفی

کد خبر : 75789  |  زمان ارسال : جمعه 20 بهمن 1396
طعم متفاوت حذفی برای بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد، جام حذفی اسپانیا شیرینی خاصی برای بارسلونا دارد به صورتی که بارسلونا موفق شد تا در تاریخ جام پادشاهی اسپانیا اولین تیمی باشد که توانسته به 5 فینال پیاپی برسد.

 

بارسلونا به عنوان پادشاه جام حذفی در یک دهه اخیر با حضور در 8 فینال و فتح 5 عنوان قهرمانی حالا در فینال 2018 تیم سویا را در تاریخ 21 آوریل درپیش دارد که چهلمین فینال بارسلونا در این جام خواهد بود که بارسلونا موفق شد تا از 39 فینال رئال مادرید نیز عبور کند.

 

بارسلونا به دنبال ثبت قهرمانی 30 خود در این جام در فصل جاری خواهد بود تا فینال 2015/16 یک بار دیگر تکرار شود که بارسلونا موفق شده بود با 2 گل سویا را شکست دهد.

 

بارسلونا رد شرایطی که هیچ باشگاه موفق به رسیدن به 5 فینال پیاپی جام حذفی نشده به دنبال ثبت چهارمین قهرمانی متوالی خود است که از سال 2009 بارسلونا در 8 فینال حضور داشته که دو فینال را از دست داده اند و باید منتظر نتیجه فینال امسال ماند.

 

در طول 10 سال اخیر رئال مادرید در 3 فینال حضور داشته که موفق به کسب 2 قهرمانی شده است. سویا از 3 فینال یک قهرمانی و اتلتیکو مادرید نیز از دو فینال یک جام را تصاحب کرده است و آلاوس نیز نایب قهرمان فصل گذشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.