پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا واندا را دوست دارد اما مشکل است

کد خبر : 75802  |  زمان ارسال : جمعه 20 بهمن 1396
بارسلونا واندا را می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، فینال جام حذفی بین بارسلونا و سویا در تاریخ 21 آوریل درحالی در هفته 34 لالیگا برنامه ریزی شده که استادیوم آن هنوز مشخص نشده است.

 

طبق گزارش منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال اسپانیا، استادیوم واندا متروپولیتانو باشگاه اتلتیکو مادرید اصلی ترین گزینه برگزاری بازی فینال در شرایطی است که مشکل تاریخ برای آن وجود دارد چون اتلتیکو مادرید در هفته 34 لالیگا میزبان رئال بتیس است.

 

باشگاه بارسلونا نسبت به میزبانی واندا متروپولیتانو مخالفتی ندارد چون هم استادیوم جدیدی است و هم ظرفیت زیادی دارد.

 

اما در شرایطی که از سانتیاگو برنابئو به عنوان جدی ترین گزینه در صورت کنار نیامدن فدراسیون بابت تاریخ بازی و به تعویق انداختن بازی اتلتیکو نام برده می شود، مشخص است که فلورنتینو پرز درخواست فدراسیون را نخواهد پذیرفت.

 

اما مشکل دیگر تاریخ بازی این است که هفته بعد از آن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار می شود که ممکن است هر دو تیم به این مرحله برسند پس امکان تغییر تاریخ بازی فینال نیز وجود دارد.

 

از سوی دیگر درخواست سویا برگزار بازی غیر از پایتخت مثل سانچز پیزخوان استادیوم خانگی خود یا لاکارتوخا باشد که طبیعتا بارسلونا این را بابت تعدد هوادارانش ترجیح نمی دهد.

 

بنابراین جلسه مذاکره ای بین فدراسیون و دو باشگاه در روز دوشنبه برگزار خواهد شد و در صورتی که دو باشگاه به توافق نرسند نظر فدراسیون روی بازی در استادیوم مستایا خواهد بود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.