پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بارسلونا نزدیک به کمال

کد خبر : 75803  |  زمان ارسال : جمعه 20 بهمن 1396
مارکا میگوید بارسلونا آنقدر خوب است که شانس کسب 3 گانه را دارد

اختصاصی بارسا نیوز - گزارش مارکا : فصل اول ارنستو والورده به عنوان سرمربی در بارسلونا , در بهترین شرایط است زیرا آنها تیم صدرنشین لالیگا , حاضر در فینال کوپا دل ری و کاملا زنده در لیگ قهرمانان هستند .

 

هرچیزی که او ( والورده ) لمس کرده است تا به حال به طلا تبدیل شده است و به این معناست که او میتواند در ظرف چند ماه افتخارات زیادی کسب کند .

 

رهبر واضح در لالیگا

 

بارسلونا با اختلاف قابل توجهی رهبری خود را در جدول لالیگا به رخ میکشد . آنها 9 امتیاز بالاتر از اتلتیکومادرید , 18 امتیاز بیشتر از والنسیا و 19 امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارند .

 

با لیونل مسی که 20 گل به ثمر رسانده است و مارک تراشتگن با رکورد تنها 11 گل دریافتی او دومین دروازه بان پس از اوبلاک است , این وضعیت تعجبی ندارد .

 

یک فرار عالی در کوپا

بارسلونا به پنجمین فینال متوالی خود در کوپا دل ری رسید که دستاورد قابل توجهی است . آنها رقیب سویا در فینال شدند . برای رسیدن به این مرحله بارسلونا تیم های مورسیا , سلتاویگو , اسپانیول و والنسیا را حذف کرد که نشان میدهد مسیر آنها ساده نبوده است .

 

آنها تنها شکست خود را ( به غیر از سوپرکاپ ) در مسابقه برابر اسپانیول تجربه کردند . بازی که در ال پرات 1-0 نتیجه را واگذار کردند .

 

تیم اول مرحله گروهی چمپیونز

 

در لیگ قهرمانان , اکنون بازی های جدی تری در راه است و آن دوئل برابر چلسی است . البته این تیم لیگ برتری شرایط خوبی ندارد و سایه ای از بحران پشت آنهاست .

 

بازی برگشت در نیوکمپ است که به نفع بارسلونا خواهد بود . آنها به عنوان تیم اول گروه خود به این مرحله راه یافتند ( با کسب 14 امتیاز - 4 برد و 2 تساوی ) .

 

البته آنها در تمام 6 بازی خود در این مرحله 1 گل دریافت کردند و حتی والورده مسی را در تورین مقابل یوونتوس روی نیمکت گذاشت .

 

مربی و بازیکنان خوب کار میکنند

به نظر میرسد موفقیت این تیم به دلیل عملکرد خوبی است که نتیجه کادر فنی و بازیکنان بوده است . مطمئنا بازیکنانی مانند مسی , سوارز , آلبا , بوسکتس و اومتیتی در فرم عالی هستند اما نباید این را فراموش کرد که سیستم والورده میتواند نتایج لازم را حتی زمانی که فاقد درخشش فردی بازیکنان است , کسب نماید .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.