پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار جذاب کوتینیو برای هواداران بارسلونا !

کد خبر : 75817  |  زمان ارسال : شنبه 21 بهمن 1396
خوی تهاجمی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، فیلیپه کوتینیو هافبک تهاجمی برزیلی بارسلونا جذابیت بیشتری را به تیم بارسلونا به ارمغان اورده و خواهد آورد چون طرز بازی او با جلب توجه همراه است به صورتی که گل فوق العاده و حیاتی او در مستایا پس از تنها 9 شوت به دروازه حریفان حاصل شد.

 

از 9 ضربه کوتینیو به سمت دروازه حریفان به عنوان بازیکن بارسلونا، 1 شوت به گل تبدیل شدف یک شوت به تیرک دروازه برخورد کرد و 4 شوت نیز توسط دروازبان های تیم های حریف مهار شد.

 

13 گل فصل

 

کوتینیو با به ثمر رساندن گل در مستایا تعداد گل های فصل 2017/18 خود را به عدد 13 رساند چون او تا قبل از انتقال به بارسلونا در لیورپول 12 گل در 20 بازی به ثمر رسانده بود و حالا در 25 بازی فصل 13 گله شده است.

 

78 گل دوران حرفه ای

 

کوتینیودر کل دوران حرفه ای خود 70 گل در 312 بازی باشگاهی و 8 گل در 32 بازی ملی به ثمر رسانده است که تمایل او به گلزنی نکته جذابی برای هواداران بارسلونا می باشد تا شاهد صحنه های مهیج بازی روی شوت های او باشند.

 

کوتینیو که تاکنون در 5 بازی برای بارسلونا حضور داشته که اکثریت آن ها به صورت تعویضی چه از ابتدا و چه ورود و چه خروج از زمین بوده است توانسته 9 شوت به سمت دروازه حریفان داشته باشد که 6 شوت با خطر روی دروازه حریف با دقت زدن به چارچوب دروازه همراه بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.