پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ والورده به رساندن پیکه مقابل چلسی و حضور مینا در ترکیب

کد خبر : 75836  |  زمان ارسال : شنبه 21 بهمن 1396
شک و تردید مقابل ختافه

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم دعوت شدن پیکه به لیست بازی با ختافه اما درد او از ناحیه زانو پس از تعویض مقابل والنسیا پس از ضربه شدید مقابل اسپانیول باعث شده تا احتمال استراحت و نیمکت نشینی او مقابل ختافه وجود داشته باشد.

 

از این رو با درپیش بودن دیدار حساس با چلسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و وجود حاشیه امنیت در صدر جدول لالیگا، والورده درخصوص هدفش برای رساندن پیکه مقابل چلسی گفت:

نمی دانم که بازی خواهد کرد یا که نه. او مشکلاتی بابت بازی مقابل اسپانیول برایش به وجود آمد که در مستایا بابت بازی دادن به او ریسک کردیم چون دیدار مهمی بود همانطور که بازی فردا مهم است و فردا خواهیم دید.

 

چلسی؟

برطرف شدن مصدومیت نیاز به زمان دارد که حالا مااین فرصت زمانی را پس از دیدار با ختافه به مدت یک هفته دراختیار خواهم داشت و حاشیه امنیتی بابت زمان دراختیار داریم تا از خستگی ماه ژانویه رهایی یابیم. اجازه دهید روند کار را بررسی کنیم و من امیدوارم که پیکه به چلسی برسد.

 

چه کسی در قلب خط دفاع بازی خواهد کرد؟

من قصد ندارم تا ترکیبم را به مربی حریف لو دهم.

 

یری مینا از ابتدا؟

او فرصت بازی به دست آورده و به مانند سایر بازیکنان آماده است هرچند که زمان کمی بازی کرد اما دست از تلاش برنمی داریم. در مسابقات متعدد و تورنومنت های مهمی حضور داریم و باید از همه استفاده کنیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.