پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو , دمبله و یری مینا آماده ستاره بودن در بارسلونا نیستند !

کد خبر : 75895  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 بهمن 1396
هافبک برزیلی , مهاجم فرانسوی و مدافع کلمبیایی هر 3 در بازی با ختافه که بدون گل به تساوی رسید حضور داشتند اما آنها به زمان بیشتری برای انطباق نیاز دارند .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش گل , بارسلونا در این فصل لالیگا شکست نخورده است . تیم ارنستو والورده روز یکشنبه عملکردی غیرمعمولی داشت و برخی خریدهای جدید این تیم نشان دادند که برای ستاره آبی و اناری بودن به زمان بیشتری نیاز دارند .

 

 

کوتینیو , دمبله و یری مینا برای رهبر لالیگا در نیوکمپ بازی کردند . به آنها زمان داده شد اما قبل از اینکه آنها تبدیل به بازیکنان مهم بارسلونا شوند , اول باید با سبک بازی این تیم هماهنگ شوند .

 

هافبک برزیلی در این بازی در سمت چپ بازی کرد اما او همچنین پس از ورود به بارسلونا از لیورپول در ماه گذشته , در راست و در مرکز نیز بازی کرده است اما برابر ختافه او در نقش اینیستا ظاهر شد .

 

با این حال , او سعی کرد بیشتر رو به جلو حرکت کند مانند لیونل مسی و بازی آنطور که با ستاره اسپانیایی ( اینیستا ) انجام میشد , جریان نداشت .

 

البته قابل فهم است که اینیستا و مسی سال ها با هم کار کرده اند و کوتینیو زمان لازم را برای هماهمگی نداشته است که احتمالا به این دلیل است که او در ژانویه خریداری شد .

 

به هر ترتیب کوتینیو موفق شده است اولین گل خود را در بازی با والنسیا در نیمه نهایی کوپا دل ری در بامداد جمعه به ثمر برساند .

 

 

از سوی دیگر دمبله از زمان حضورش در بارسلونا 2 بار مصدوم شده است که آخرین بار در ماه ژانویه مقابل سوسیداد بود .

 

این بازیکن 20 ساله نیز ناکام بوده است و نیاز به بازی ثابت برای اثبات ارزش های دارد . با این حال او نیز مانند کوتینیو یک استعداد خام است و باید یاد بگیرد که چگونه با هم تیمی هایش در زمین حرکت کند تا ستاره بودن خود را نشان دهد .

 

 

در همین حال یری مینا اولین بازی کامل خود را در غیاب ورمائلن و پیکه به دلیل مصدومیت و اومتیتی به دلیل محرومیت انجام داد .

 

مدافع کلمبیایی به خوبی روی دروازه قرار گرفت و فرصت های گلزنی نیز داشت اما در آن ناموفق بود . او نیز همانند کوتینیو دمبله در اوایل راه با بارسلونا است .

 

البته نباید فراموش کرد مینا وارد دنیای جدیدی شده است . دنیایی در یک باشگاه جدید , در یک لیگ جدید و در یک فوتبال جدید زیرا او قبلا برای پالمیراس در برزیل بازی میکرد .

 

هر 3 بازیکن به زمان نیاز دارند تا بتوانند موضوع را حل و فصل کنند اما در این مرحله آنها کاملا آماده نیستند . والورده امیدوار است که این موضوع به سرعت تغییر کند زیرا این تیم در 3 رقابت برای قهرمانی حضور دارند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.