سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلید حل معمای حضور کم هواداران در نیوکمپ !

کد خبر : 75914  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 بهمن 1396
بدترین در یک دهه گذشته

اختصاصی بارسانیوز – باتوجه به فرا رسیدن فرصت استراحت یک هفته ای پس از بازی با ختافه پس از بازی های فشرده فصل، این مجال به وجود آمده تا به بررسی حضور کم تماشاگران بارسلونا در نیوکمپ در روند حضور کم آن ها بپردازیم.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا یکی از بدترین فصول خود را از بابت حضور تماشاگران در نیوکمپ علی رغم کسب نتایج خوب بابت روند 23 بازی پیاپی بدون شکست لالیگایی سپری می کند.

 

میانگین حضور هواداران بارسلونا در نیوکمپ در فصل جاری کمی بیش از 60 هزار نفر است که علل متعددی برای آن می توان ذکر کرد.

 

روز برگزاری بازی

 

وجود تلویزیون در کنار برنامه زمانی نامناسب برای برخی بازی ها که حضور در استادیوم را برای خانواده های دارای فرزند نامطلوب کرد باعث شده تا در فصل سرد زمستان، هواداران دیدن بازی از خانه را به حضور در استادیوم ترجیح دهند.

 

طبیعتا قابل درک است که برگزاری بازی در 20:45 (به وقت اسپانیا) آن هم در روز کاری، حضور هوادار در نیوکمپ را بابت خستگی کار روزانه سخت می کند حتی اگر رقیب نیز تیم بزرگی باشد.

 

بهترین نمونه بازی با ایبار در دور رفت است که بازی در روز پنجشنبه ساعت 22 برگزار شد و رکورد بدترین حضور تماشاگر به میزان 51.645 نفر را ثبت نمود درحالی که میانگین حضور تماشاگران در فصول اخیر 80 هزار نفر بوده است.

 

تنها بازی های 20:45 که با استقبال خوب هواداران مواجه می شود بازی های روز شنبه است حتی اگر حریف تیم جذابی نباشد. به عنوان مثال بازی مقابل مالاگا بیش از 74 هزار تماشاگر را ثبت کرد.

 

ساعت برگزاری بازی ها

 

از سوی دیگر بازی هایی که زودتر برگزار می شوند نیز تماشاگر بهتری را راهی نیوکمپ می کند که به عنوان مثال بازی مقابل ختافه در روز گذشته در ساعت 16:15 به وقت اسپانیا شاهد حضور 75 هزار نفر بود که این برابر با رتبه چهاردهم بیشترین حضور تماشاگر بود.

 

پس تنها روز برگزاری بازی و قدرت حریفان تاثیرگذار نیست و ساعت برگزاری نیز نقش مهمی ایفا می کند که البته بازی های ساعت 13 نیز مورد استقبال نیست و این نشان می دهد که مناسب ترین زمان برگزاری بازی در عصر تا غروب است.

 

به هر حال باشگاه بارسلونا امیدوار است که با خوب شدن آب و هوا کمی روند حضور هواداران بهبود یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.