پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین اقدام والورده برای مصاف با چلسی

کد خبر : 75932  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 بهمن 1396
والورده میخواهد تیم از لحاظ فیزیکی و ذهنی برای تقابل با چلسی آماده باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - برنامه بارسلونا برای شکست آغاز شده است.

 

طبق گزارش as ، بارسلونا از الان برای چلسی استارت می زند و خود را از لحاظ فیزیکی و ذهنی برای این دیدار مهم آماده می کند. بارسلونا در این ماه سختی های زیادی کشیده حالا تیم والورده دوره هر 3 روز یک بازی را به پایان رسانده و حالا میتواند یک هفته استراحت کند خود را از جهت های مختلف برای دیدار حساس و سر نوشت ساز مقابل چلسی آماده کند.

 

در دیدار گذشته مقابل ختافه خستگی در ساق های بازیکنان بارسلونا کاملا پیدا بود و همین باعث شد که بارسلونا در این بازی متوقف شود. بارسلونا با وجود این برنامه فشرده عملکرد فوق العاده ای داشته است آن ها موفق شده اند به فینال کوپا دل ری برسند و در رقابت های لالیگا نیز تنها 4 امتیاز را از دست داده اما حالا کادر فنی با این استراحت میتوانند دوباره تیم را شارژ کنند. تمرین تیم در روز های سه و چهار شنبه به دستور والورده تعطیل خواهد بود.


با بازگشت پیکه و توماس ورمالن و با بالا رفتن آمادگی بازیکنی چون عثمان دمبله والورده میتواند با یک تیم کامل و آماده برای تقابل با آبی های لندن به انگلیس سفر کند. فشردگی دیدار های اخیر بارسلونا باعث شده که آن ها مقداری از توانایی های خود را از دست بدهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.