پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو از طریق همسرش , اروپایی میشود !

کد خبر : 75934  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 بهمن 1396
فیلیپه کوتینیو اقداماتی برای گرفتن پاسپورت اروپایی را آغاز کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش ویژه امروز موندو دپورتیوو ,  همانطور که قبلا گزارش دادیم فیلیپه کوتینیو , پائولینیو و یری مینا تمام 3 سهمیه خارجی بارسلونا را اشغال کرده اند . از سویی بارسلونا قصد خرید آرتور ملو هافبک برزیلی باشگاه گرمیو را دارد اما انتقال او فعلا به دلیل گفته شده ممکن نیست .

 

فیلیپه کوتینیو در مصاحبه با موندو دپورتیوو از تلاش برای کسب پاسپورت پرتغالی خبر داد و او از طریق همسر خود میخواهد چنین کاری انجام دهد . اما یکی از الزامات بدست آوردن ملیت پرتغالی این است که از زمان ازدواج 3 سال گذشته باشد .

 

به این ترتیب کوتینیو میتواند ملیت پرتغالی داشته باشد و به این ترتیب تنها یری مینا و پائولینیو از سهمیه خارجی بارسلونا استفاده خواهند کرد .

 

کوتینیو در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت این مساله را تایید کرد . از آنجایی که ستاره برزیلی در تاریخ 12 دسامبر سال 2012 با " اِین " ازدواج کرده است بنابراین او شرایط گرفتن پاسپورت پرتغالی را دارد .

 

بنابراین مسیر برای خرید آرتور که یکی از مهمترین اهداف تقویت تابستان آینده بارسلونا است باز خواهد شد . همچنین به این ترتیب یری مینا نیز میتواند در بارسلونا بماند و دیگر نیازی به خروج قرضی او نیست تا از این طریق آرتور وارد شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.