پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل کوتینیو : برای نوشتن داستانم به بارسلونا آمدم . بازی در کنار مسی یک تجربه خاص است !

کد خبر : 75938  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 بهمن 1396
هزینه سنگینم را جبران خواهم کرد

اختصاصی بارسانیوز – با آغاز دو روز تعطیلی تمرین بارسلونا برای استراحت پس از بازی های فشرده ژانویه و اوایل ماه فوریه، موندو دیپورتیوو با فیلیپه کوتینیو مصاحبه مفصلی ترتیب داد.

 

گران ترین خرید تاریخ بارسلونا که پس از دوری 20 روزه بابت مصدومیت توانست سرانجام مقابل والنسیا در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی اولین گل خود را برای بارسلونا به ثمر برساند به سوالات زیر پاسخ داد.

 

بازی مقابل ختافه یک افت غیر قابل انتظار بود؟

بله، بازی دشواری بود. آن ها با تمامی نفرات خود در دفاع بودند و به خوبی دفاع کردند و ما هم برای به ثمر رساندن گل خوش شانس نبودیم و بازی کمی پیچیده شد.

 

دومین تساوی متوالی در لالیگا. باید نگران باشیم؟

نه، باید به کار خود ادامه دهیم و بازی های زیادی درپیش است. به صدرنشینی ادامه می دهیم اما باید دوباره پیروز شویم و این اهمیت دارد.

 

اختلاف با اتلتیکو به 7 امتیاز کاهش پیدا کرده است. بازی 4 مارس مقابل آن ها در نیوکمپ؟

بله دیداری مهم خواهد بود ولی اهمیتش مثل سایر بازی ها است. ما باید گل بزنیم چون رقابت در لالیگا دشوار است.

 

کمی بیشتر از یک ماه در بارسلونا هستی، چه کرده ای؟

خب به مرور زمان شیوه بازی تیم را یاد گرفتم  و از تمرینات و همه چیز برای وفق یافتن استفاده می کنم. به سختی در تلاشم تا در زمین خوب کار کنم.

 

خب قبل از امدن به بارسلونا سوارز و پائولینیو خیلی چیزها از بارسلونا به تو گفته بودند، پس از حضور کوتاه مدت در اینجا تصورت از بارسلون چیست؟

بله این درست است که من خیلی با این دو صحبت کردم و ان ها به من اوضاع تمرینی تیم و نحوه بازی را توضیح دادند و همه چیز همانطور است که به من گفتند.

 

چیزی که تو را بیشتر از همه متعجب کرده؟

کیفیتی که همه اعضای تیم دارند فوق العاده است، چگونگی تمرین تیم من را شگفت زده کرده اما انچه که من را بیشتر به تعجب واداشته جو رختکن تیم است. گروه فوق العاده ای در بارسلونا وجود دارد که به همه تازه واردها احترام می گذارند و از آن ها استقبال می کنند.

 

ارتباط با لوئیس از قبل داشته ای اما بت مسی نه وبه این دلیل مردم دوست دارند تا تصورت از مسی را بشنوند؟ با یکدیگر با یک ماشین به نیوکمپ امده بودید.

آن ها به خوی از من استقبال کردند و من را در جمع خودشان پذیرفتند. این دو بت های بزرگ فوتبالی هستند و بودن در کنار ان ها به عنوان هم تیمی احساس خوبی به من دست داده است ولی این احساس خوب را فقط از بودن در کنار آن ها ندارم همین طور بودن در کنار اینیستا و مابقی تیم نیز باعث خوشحالی من است. بودن در کنار این تیم برایم بسیار خاص است و بودن در کنار این تیم و باشگاه بارسلونا تجربه بزرگی در زندی ام محسوب می شود.

 

بازی در کنار مسی؟

خاص است چون هرکسی این فرصت را ندارد که در کنار بهترین بازیکن جهان بازی کند که این مرا خیلی خوشحال می کند.

 

نیمار رفت و مثلث با تو به وجود امده است؟

خیلی ها این را می گویند اما فکر می کنم که قضیه متفاوت باشد چون ما با 11 نفر وارد زمین می شویم و یک تیم هستیم. از سوی دیگر نیمار و من هم سبک بازی متفاوتی داریم. خصوصیات بازی ما فرق دارد و من امیدوارم که با شیوه بازی خودم به بهترین صورت به تیم کمک کنم.

 

با عدم اجازه بازی در لیگ قهرمانان چرا به بارسلونا آمدی؟

فقط به خاطر اینکه بتوانم در بارسلونا باشم. بودن در اینجا فقرصت بازیدر کنار بهترین ها را به شما می دهد، اینکه با پیروزی در بازی ها به قهرمانی ها دست یابید. این ها عامل انگیزشی برایم بود. به همین دلیل من خیلی برای تمرین روزانه با تیم انگیزه دارم تا بهتر شوم و یاد بگیرم تا درنهایت بتوانم با بازی های خوب به قهرمانی برسم.

 

در تابستان قبل بابت منتقل نشدن به بارسلونا لحظات بدی داشتی. بدترین ان چه بود؟

بله وقتی تابستان قبل پیشنهاد بارسلونا به دستمان رسید من برای همه روشن کرده بودم که می خواهم بروم و این انتقال را می خواستم. درنهایت نشد و من مجبور بودم تا سخت تر کار کنم تا هواداران لیورول فکر نکنند که دارم از قصد بد بازی می کنم. خیلی سخت و دشوار بود اما باید بگویم که در لیورپول لحظات خوبی داشتم و هواداران خیلی خوب با من رفتار کردند هرچند که من هیچ فرصتی برای قهرمانی نداشتم . خاطرات خوب را درذهن خود نگه خواهم داشت و حالا در بارسلونا هستم تا داستان خودم را بنویسم.

 

سنگینی عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه؟

نه سنگین نیست و برایم باعث افتخار استاما باید از این فکر ها خارج شوم و فکرم را روی بازی بگذارم همانطور که همیشه این کار را کرده ام. باید خوب پیشرفت کنم و با بازی خوب به تیمم کمک کنم تا هزینه ای که برایم کردند جبران شود.

 

سایر بخش های مصاحبه با موندو

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.